انواع پیش‌غذاانواع سوپغذاهای اصلی

طرز تهیه ی سوپ خیار ،نخود فرنگی و کاهو

سلامی دوباره به دوستداران آشپزی.ما امروز شما را با یک سوپ رژیمی دیگر همراهی میکنیم.طرز تهیه ی سوپ خیار ،نخود فرنگی و کاهو بسیار ساده است و ما به شما پیشنهاد میکنیم که این سوپ را در رژیم غذایی خود قرار دهید.به عنوان یک ناهار سالم یا یک غذای گیاهخواری، این سوپ سبز و پر از مواد معدنی و مغزی و کم کالری را بپزید.یک سوپ سالم و رژیمی.هم برای ورزشکاران و هم برای گیاهخواران.اگر به این سوپ علاقه دارید،مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی سوپ خیار،نخود فرنگی و کاهو

امروزه سوپ رژیمی یک پیش غذای محبوب برای کسانی هست که در رژیم هستند و میخواهند سوپ با کالری کم اما مقوی مصرف کنند همراه ما باشید تا با موارد موردنیاز و طرز پخت آن آشنا شوید تا در منزل خودتان تهیه و نوش جان کنید.

مواد لازم:

+ 1 قاشق چایخوری روغن کلزا

+ یک دسته پیازچه ، خرد شده به اندازه متوسط

+ 1 خیار ، خرد شده به اندازه متوسط

+ 1 کاهو گرد بزرگ، خرد شده به اندازه متوسط

+ 225 گرم نخود فرنگی

+ 4 قاشق چایخوری عصاره سبزیجات

+ 4 قاشق غذاخوری ماست ارگانیک (اختیاری)

+ نان

طرز تهیه ی سوپ خیار،نخود فرنگی و کاهو:

گام اول: 1.4 لیتر آب را در یک کتری بریزید. روغن را در یک ماهیتابه بزرگ و نچسب گرم کنید و پیازچه ها را به مدت 5 دقیقه بپزید ، مرتب هم بزنید ، یا تا زمانی که نرم شود هم بزنید.خیار ، کاهو و نخود فرنگی را اضافه کنید ، سپس در آب جوش بریزید.

گام دوم: به مدت 10 دقیقه یا تا زمانی که سبزیجات نرم شوند، بپزید.مخلوط را با مخلوط کن،مخلوط کنید تا یکدست شود.گرم یا سرد ، همراه با ماست (اگر دوست دارید) ، و یا همراه با نان در کنار هم سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا