اصول کاهش وزن | اصول افزایش وزنتغذیه و تناسب اندامغذاهای اصلی

بهترین روش برای کاهش وزن (معجون عسل و دارچین)

بهترین روش برای کاهش وزن (معجون عسل و دارچین)

 

کاهش وزن با معجون عسل و دارچین

 

ashpaziha

 

کاهش وزن با معجون عسل و دارچین

مواد طبیعی بسیاری برای کاهش وزن در دسترس قرار دارند اما چای عسل و دارچین یکی از بهترین مواد طبیعی موجود برای کاهش وزن میباشد.

دانشمندان معتقدند که عسل می‌تواند کمک موثری در کاهش وزن باشد ، بدن اغلب افراد دارای اضافه وزن مقاومت به انسولین نشان میدهد و مانع سوخت ‌و ساز درست گلوکز شده و کاهش وزن را دشوار میکند.

مطالعات نشان داده‌ افرادی که به مدت یک ماه تمام از چای عسل و دارچین استفاده کرده‌اند موفق شده‌اند وزن بدن خود را کاهش دهند ،  هشتاد درصد مواد تشکیل‌دهنده عسل گلوکز و فروکتوز میباشد که باعث افزایش قندخون نمی‌شود و به این ترتیب حساسیت به انسولین کنترل می‌شود.

دارچین نیز در رابطه با بیماری دیابت تحت تحقیقات گسترده‌ای قرار گرفته است و یک پژوهش آشکار کرده که خوردن حتی نصف یک قاشق چایخوری دارچین در روز نیز قادر به کاهش قندخون بیماران دیابتی می‌شود ، مخلوط عسل و دارچین قادر به تعدیل برخی از اثرات مقاومت به انسولین است.

افرادی که چای عسل و دارچین نوشیده‌اند اظهار کم‌اشتهایی و بی‌میلی نسبت به کربوهیدرات‌ها را تجربه کرده‌اند ، مقاومت به انسولین بخصوص در میان زنان بیشتر است ، اضافه‌کردن عسل و دارچین به رژیم غذایی می‌تواند راهی مناسب برای کاهش وزن باشد.

دستورالعمل‌های زیادی برای تهیه این چای وجود دارد اما دستور اصلی تهیه آن 1 بخش دارچین به نسبت 2 بخش عسل است ، برای تهیه این چای درون یک فنجان بزرگ اب داغ بریزید و 1 قاشق چایخوری دارچین اضافه کنید و حدود 30 دقیقه بگذارید بخیسد ، پس از سرد شدن مخلوط آب و دارچین 2 قاشق چایخوری عسل اضافه کنید.

نصف این چای را صبح و نصف دیگر را قبل از خواب بنوشید ، از آنجایی که ممکن است این چای باعث کاهش قند خون شود بهتر است بیماران دیابتی در مورد مصرف آن با پزشک معالج خود مشورت کنند.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا