انواع بیسکویت

طرز تهیه بیسکویت با روکش فوندانت (آموزش تصویری)

طرز تهیه بیسکویت با روکش فوندانت

(آموزش تصویری)

 

Recipe - Biscuits - to - cover - Fondant icing - Training

برای درست کردن این بیسکویت میتونید از روی دستور بیسکویت کره ای این لینک یا بیسکویت ساده این لینک بیسکویتتون را درست کنید یا هر دستور بیسکویتی که خودتون قبلا امتحان کردید و دوست داشتید ولی سعی کنید بیسکویت کم شیرین را انتخاب کنید چون خود فوندانت شیرین هست و مزه کل دو برابر شیرین میشه. من بیسکویت ساده که کم شیرین هست را درست کردم.

مرحله بعدی درست کردن فوندانت هست که لینکش را قبلا گذاشتم میتونید اینجا پیدا کنید، فوندانت را درست کنید و رنگ کنید.
مرحله آخر هم نیاز دارید به وسیله ای که حروف را روی خمیر چاپ کنه که عکسش را گذاشتم که ببینید.

 

Recipe - Biscuits - to - cover - Fondant icing - Training (2)

Recipe - Biscuits - to - cover - Fondant icing - Training (3)

بیسکویتها را درست کنید و بگذارید کامل خنک بشه یا روز قبل اینکارو کنید. خمیر فوندانت را باز کنید برای باز کردن خمیر حتما روی سطح کارتون را خاکه قند بپاشید که فوندانت نچسبه و بعد با همان قالبی که بیسکویت را قالب زدید؛ فوندانت را هم قالب بزنید و با یک قلمو نقاشی تمیز که مخصوص کار شیرینی خریدید و کمی آب فوندانت را روی بیسکویت بچسبونید.
خمیر فوندانت قالب خورده را کف دستتون بگذارید و با قلموی خیس روی سطح فوندانت بکشید و بیسکویت را روی آن بگذارید و با دست سطح فوندانت را صاف کنید. اگر احیانا فوندانت کاملا مماس با سطح بیسکویت چسبیده نشد نگران نباشید با انگشت میتونید اونو صاف کنید و به سمت لبه های بیسکویت هدایت کنید.

وسیله ای که مخصوص پرینت روی خمیر هست خیلی ساده هست من بصورت یه کیت همراه یه قالب و یک کتاب کوچیک در یه بسته خریدم که امیدوارم بتونید پیداش کنید من از کتابفروشی خریدم !!!!
فقط یه نکته داره که باید هر متنی را میخواهید بنویسید اول روی کاغذ بنویسید بگیرید جلوی آینه و چیزی که تو آینه میبینید را روی کاغذ بنویسید و حروف را به همان مدل بچینید و آروم روی فوندانت پرس کنید. میتونید روی خود بیسکویت هم به تنهایی اینکارو انجام بدید منتها قبل از پخت؛ ولی کمی حروف بعد از پخت تغییر میکنه و تپل تر میشه ولی اون مدل هم قشنگه حتی میتونید اسم هر شخصی را که قراره بهش این هدیه را بدید روش چاپ کنید.
بگذارید به مدت 1 تا 2 روز بسته به رطوبت هوای محیط تا فوندانت خشک بشه و نکته اخر اینکه فوندانت بعد از خشک شدن کم رنگتر میشه.

Recipe - Biscuits - to - cover - Fondant icing - Training (4)

 

+++++++++++

+++++++++++

+++++++++++

2.8/5 - (13 امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا