تازه های نکات شیرینی پزی

آموزش رنگ کردن خمیر بیسکویت

آموزش رنگ کردن خمیر بیسکویت

 

coloring - Paste - Biscuit (1)

الان من خیلی خوشحالم میدونید چرا ؟
هر آنچه که مورد علاقه من هست ” رنگ، رنگ، اکلیل،زرق و برق بازم رنگ ” وای کلی ذوق کردم.
شاید قبل از بیسکویت هندونه باید این پست را میگذاشتم. اول از همه باید بگم من از رنگهای ژله ای ویلتون استفاده میکنم این رنگها گیاهی هستند و آمریکایی پس مطمئن باشید ضرر ندارند و رنگهای مخصوص رنگ کردن شکلات با خمیر کیک و شیرینی متفاوتند پس زمان خرید دقت کنید رنگهای مخصوص شیرینی بیسشون با آبه ولی ماله شکلات بیسش با روغنه .
هر قوطی این رنگها 2500 تومان و اگر خرید اینترنتی میکنید 3500 ، نباید بیشتر از این باشه.

coloring - Paste - Biscuit (2)

برای رنگ کردن از خلال دندون استفاده میکنیم و با مقدار کم یعنی نوک خلال دندون را داخل رنگ زده و خمیر را ورز میدیم یه کم طول میکشه که رنگ کامل پخش بشه نگران نباشید ممکنه برای اینکه به رنگ دلخواه برسید چند بار خلال را داخل رنگ بزنید فکر نکنید فقط با یکبار رنگ مورد علاقتون بدست میاد.
و یه نکته مهم اینکه مقدار خمیری را که میخواهید رنگ کنید از اول مطمئن باشید چون اگه وسط کار خمیر کم بیاد بعید میدونم بتونید همون رنگ را بدست بیارید.

coloring - Paste - Biscuit (3)خمیرهای رنگ شده قبل از پخت پر رنگتر هستند و بعدش کمی رنگ میبازند پس این راهم در نظر بگیرید و رنگ آبی ویلتون و سبزش سریعتر جذب خمیر شده پس از مقدار کم شروع کنید برای رنگ کردن.
یه توضیحی هم در مورد این بیسکویتها بدم همون خمیر همیشگی بیسکویت را درست کردم نیمی از خمیر را گذاشتم داخل یخچال که بعدا درست کنم و نیمی دیگه را به 8 قسمت تقسیم کردم و رنگ کردم و خمیرها رو پهن کردم و با قالب گل مینا قالب زدم و با مروارید خوراکی روش را تزئین کردم.

 

coloring - Paste - Biscuit (4)

و به جای مروارید میتونید یه مقدار خمیر را به صورت گلوله کوچیک در اورده وسط خمیر گذاشته و برای چسبوندن خمیر زیری به رویی نیاز به چیزی نیست فقط وقتی خمیر رویی را گذاشتید کمی با دست آروم فشار بدید.

coloring - Paste - Biscuit (5)

و به غیر از گل یکسری را همون قالب دایره ساده زدم دو تا درخت کاج کریسمس هم درست کردم روش ترافل رنگی ریختم.

coloring - Paste - Biscuit (6)

 

coloring - Paste - Biscuit (7)++++++++++++++

++++++++++++++

++++++++++++++

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا