انواع پیش‌غذا

طرز تهیه قارچ شکم پر (پورتوبلو کاپرسه)

طرز تهیه قارچ شکم پر

(پورتوبلو کاپرسه)

Mode - preparation - Mushrooms - Stuffed - special (1)

قارچ ها بخشی از وعده های غذایی بسیاری از ما را تشکیل میدهند . یکی از محبوبترین انواع قارچ ها ،‌قارچ پورتوبلو است که میتوانید با موادی همچون اسفناج ، پنیر و یا حتی با کاپرسه پر شود و خیلی سریع پخته شود !
سالاد کاپرسه : یک سالاد ایتالیایی نسبتا ساده که از پنیر موزارلای نازک ، گوجه فرنگی و ریحان تشکیل میشود و مقداری نمک و روغن زیتون نیز دارد .
بد نیست به این مطلب نیز توجه داشته باشید که : قارچ های پورتوبلو تاثیر بسزایی در سلامتی دارند . این قارچ ها قدرت بینایی انسان در شب را افزایش داده ، کمبود آهن در بدن را جبران میکنند ، استرس ها را کم میکنند، استخوان ها را محکم تر میکنند و برای زنان شیرده بسیار مناسب هستند !

 


 

Mode - preparation - Mushrooms - Stuffed - special (2)

در طول درست کردن این پیش غذا شما به :

  1. قارچ پورتووبلو (اگر قارچ پورتوبلو نداشتید ، میتوانید از قارچ دکمه ای سفید نیز استفاده کنید)
  2. گوجه فرنگی
  3. پنیر موزارلا
  4. پستو (یک نوع سس ایتالیایی که شامل سیر له شده،‌ ریحان خرد شده و دانه کاج اروپایی ست که با روغن زیتون و پنیر مخلوط میشود.)
  5. پنیر پارمیجانو (رنده شده )
  6. نمک و فلفل

نیاز خواهید داشت !

 

 

 


 

Mode - preparation - Mushrooms - Stuffed - special (3)

قارچ ها را به خوبی و با دقت تمیز کنید . البته دقت کنید که آن ها را با آب نشورید ، چون طعم و مزه خود را از دست میدهند . ساقه های قارچ ها را نیز از آن ها جدا کنید .
البته اگر دوست داشتید میتوانید قسمت سیاه درون قارچ ها را نیز بردارید . برخی از افراد معتقدند این قسمت از قارچ ، آب را نگه میدارد.

 


 

Mode - preparation - Mushrooms - Stuffed - special (4)

 

Mode - preparation - Mushrooms - Stuffed - special (5)

 

قارچ ها روی یک ظرف آغشته به روغن مناسب قرار دهید. بر روی هر قارچ ، قطعه ای از گوجه فرنگی را قرار دهید . سپس به آن مقداری موزارلا اضافه کنید و این کار را تکرار کنید تا خوب چاشنی غذا شود .
حالا پنیر پارمیجانو را روی آن بپاشید و حدود 1 قاشق سس تسپو به آن اضافه کنید . (برای هر قسمت از قارچ و گوجه ، این کار را تکرار کنید.)

 


 

Mode - preparation - Mushrooms - Stuffed - special (6)

بین 20 تا 30 دقیقه این غذا را با دمای 200 درجه سانتی گراد حرارت دهید . میتوانید پورتوبلو کاپرسه را به عنوان یک وعده غذایی کامل یا به عنوان یک پیش غذا صرف کنید .

 

+++++++++++++++

+++++++++++++++

+++++++++++++++

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا