انواع بیسکویت

طرز تهیه بیسکویت حلقه ای شکلاتی (تصویری)

طرز تهیه بیسکویت حلقه ای شکلاتی (تصویری)

 

Biscuits - ring (2)

فقط یک تکه کوچولو از بیسکویت رو با خرده نارگیل های تست شده و کارمل که داخل شکلات تیره هم کاملا غرق شده باشند رو تصور کنید…..نتیجه میشه این شیرینی های خوشمزه. به نظرم تا وقت دارید و میتونید از اینها به تعداد زیاد درست کنید و هرچه را که مصرف نکردید، در فریزر نگهداری کنید. این نوع شیرینی ها برای چند ماه هم دوام می آورند.

بعد از حدود 2 ساعت و ربع و مصرف کردن مواد زیر تعداد حدود 40 عدد از این شیرینی ها را خواهید داشت:

برای بیسکویت:

1 فنجان کره بدون نمک در دمای خانه،   ½ فنجان شکر،   2 فنجان آرد همه منظوره،   ¼ قاشق غذاخوری بیکینگ پودر، ½ قاشق غذاخوری نمک، 2 قاشق غذاخوری شیر، ½ قاشق غذاخوری وانیل.

و برای نارگیل روی شیرینی:

3 فنجان نارگیل خرد شده و شیرین شده،   15 اونس کارامل خانگی یا حاضری،   3 قاشق غذاخوری شیر، ¼ قاشق غذاخوری نمک،   8 اونس شکلات تیره.

 

Biscuits - ring (3)

 

Biscuits - ring (4)

 

Biscuits - ring (5)

 

Biscuits - ring (6)

فر را در دمای 350F گرم کنید. داخل کاسه همزنی که به پره هم مجهز شده باشد، شکر و کره رو بهم بزنید تا زمانی که روشن و نرم شود، یه چیزی شبیه کرکی شکل. داخل یک کاسه مجزا، آرد، بیکینگ پودر، و نمک را با هم بزنید. در سه فاصله زمانی، ترکیب آردی را به مخلوط کره اضافه کنید، هر بار آنرا خوب بهم بزنید و اطراف ظرف را نیز خراش داده، پاک کنید ودوباره بهم بزنید تا چیزی هدر نرود. شیر و وانیل را اضافه کنید، خوب بهم بزنید تا زمانی که کاملا ترکیب شده و خمیر در تکه های درشت به اصطلاح بهم بیاد.

با کمک دستانتون، خمیر را به دو قسمت تقسیم کنید، روی هم فشار دهید تا رو ی دو صفحه کاملا فشرده شوند. روی صفحات را با خیلی خوب با پلاستیک بپوشانید و برای مدت 1 ساعت داخل فریزر نگهدارید تا کاملا سفت شود. زمانی که خمیر سرد شد، خمیر را روی سطحی که با کمی آرد پوشیده شده، رول دهید تا به ضخامت حدود 8/1 اینچی برسد. با استفاده از قالبهای دونات، هر تعداد شیرینی که می توانید از خمیر بدست آورده و برش دهید. هر تکه ای را که جدا می کنید، روی یک کاغذ شیرینی پزی بچینید و این فرآیند رو تا تمام شدن خمیر تکرار کنید. شیرینی ها را برای مدت 10 تا 12 دقیقه بپزید، سینی را بچرخانید تا روی تمام شیرینی ها حرارت یکسانی پخش شود و سطح آنها به رنگ قهوه ای طلایی تغییر کند. سپس آنها را روی یک سینی دندانه دار بچینید تا خنک شوند.

Biscuits - ring (7)

درست کردن روکش نارگیلی

تکه های نارگیل رو روی یک سینی شیرینی پزی که با کاغذ پوستی پوشیده شده، پخش کنید. آنها را داخل فر با حرارت 350 فارنهایت برای مدت 10 دقیقه بپزید تا وقتی که نارگیل ها تست شوند، آنها را بهم بزنید تا زمانی که مطمئن شوید که همگی به رنگ قهوه ای درآمده اند اما مراقب باشید تا نسوزند. آنها را از فر بیرون آورده کنار بگذارید تا سرد شوند.

کارامل، شیر و نمک را داخل یک کاسه دو طبقه که زیر آن آب نیمه جوش قرار دارد، ریخته و آب کنید. بپزید، بهم بزنید تا زمانی که کارامل کاملا آب شود. کاسه رو از روی حرارت بردارید و حدود ¾ از کارامل رو با نارگیل های تست شده داخل یک کاسه بزرگ بریزید.

¼ فنجان از کارامل باقی مانده را با دقت روی شیرینی های سرد شده بریزید و بعد بخشی از ترکیب نارگیل را روی آن فشار دهید. اجازه دهید تا بیسکویت ها برای مدت 30 دقیقه سرد شوند. اگه ترکیب کارامل و نارگیل خیلی غلیظ شده، آنرا دوباره به کاسه دو طبقه برگردانید و گرم کنید تا زمانی که قابل پخش شدن شوند.

داخل یکی از این کاسه های دو طبقه یا ماکروویو، شکلات تیره را آب کنید. بیسکویت ها را داخل آن کاملا غرق کنید و بعد آنها را روی یک سینی با کاغذ مومی پوشیده شده، بچینید. با استفاده از چنگال شکلات ها را روی بیسکویت ها پخش کنید و بعد به آنها اجازه دهید تا کاملا سفت شوند.

 

نکته:

اگر قالب دونات ندارید، می توانید از دو قالب گرد در دو اندازه مختلف استفاده کنید تا شکلی شبیه یک حلقه را دربیاورید. اگر آنها را هم نداشتید از در قوطی های خشک و تمیز برای این کار استفاده کنید.

اگر زمانی که خمیر را از فریزر در می آورید، خمیر خیلی سفت شده باشد، طوری که نتوانید آنرا رول دهید، برای مدت 10 دقیقه به آن اجازه دهید تا در دمای اتاق استراحت کند و بعد آنرا برش دهید.

روغن شیرینی پزی باید طلایی خیلی کم رنگ باشد اگر شک دارید آنرا عوض کنید.

اگر به جای شکلات تیره از خورده شکلات استفاده می کنید، 3/1 1 فنجان از آنها کافی است.

نارگیل خیلی سریع می سوزد بنابراین چشمتان کاملا به آن باشد تا نسوزد.

بیسکویت ها را با ¼ فنجان کارامل داده شده پخش کنید.

Biscuits - ring (8)

 

Biscuits - ring (1)

 

+++++++++++++

+++++++++++++

+++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا