انواع دسر

طرز تهیه کرم نارگیل (تصویری)

طرز تهیه کرم نارگیل

(تصویری)

Mode - preparation - Cream - Coconut - image (1)

درست کردن این کرم نارگیل کار فوق العاده ساده ای است . شما با استفاده از این کرم نارگیل نه تنها می تونین به جای روغن نارگیل در بعضی از دستورات غذایی ازش استفاده کنین ، بلکه این کرم نارگیل یه گزینه عالی برای استفاده در انواع دسر هاست . حتی این کرم کره ای نارگیل رو می تونین به مقدار زیاد و به تنهایی روی نان تست بمالین و میل کنین . همچنین ترکیب این کرم نارگیل با عسل برای صبحانه واقعا فوق العاده جالبه .

مواد مورد نیاز برای تهیه 

1 – نارگیل فلس دار خرد شده ی بدون شکر ( شما همچنین می تونین از نارگیل های تست هم برای این کار استفاده کنین ، اما من ترجیح میدم از نارگیل خام استفاده کنم .
2 – یک میکسر مواد غذایی و یا مخلوط کن ( من از یه میکسر استفاده کردم )
3 – من پیشنهاد می کنم از دو پیمانه نارگیل خرد شده برای این کار استفاده کنین
4 – قوطی برای نگه داری این کرم نارگیلی

Mode - preparation - Cream - Coconut - image (2)

 

Mode - preparation - Cream - Coconut - image (3)

 

Mode - preparation - Cream - Coconut - image (4)

طرز تهیه این دستور غذایی :

میکس کردن :

در مرحله ی اول مانند تصویر ابتدا نارگیل ها رو درون میکسر قرار بدین و اون ها رو کاملا ریز کنین . پس از هر بار میکس کردن با یه کاردک نارگیل ها رو هم بزنین و دوباره میکس کنین ، این کار رو تا زمانی ادامه بدین که در نهایت مخلوطی نسبتا صاف بدست بیاد .
پس از آماده شدن این مخلوط صاف ، شما می تونین اون رو توی دمای اتاق نگه داری کنین . این کار باعث می شه که راحت تر بتونین از اون استفاده کنین . من این کرم نارگیلی رو درون یه قوطی شیشه ای ریختم ، بعد از ریختن این کرم نارگیل درون شیشه ، روی کرم یه لایه روغن نارگیل به وجود اومده بود . همچنین شما می تونین از این کرم نارگیل درون یخچال هم نگه داری کنین ، البته این هم بگم که اگه ظرف رو توی یخچال قرار بدین ، کرم نارگیل شما به طور قابل توجهی سفت میشه . و شما برای استفاده از اون باید به صورت تکه ای ، قطعه ای از این کرم رو جدا کنین و مصرف کنین . امیدوارم از این آموزش استفاده مفید برده باشین .

Mode - preparation - Cream - Coconut - image (5)

 

++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا