خوراک مرغ و پرنده

طرز تهیه رولت مرغ با زیتون

طرز تهیه رولت مرغ با زیتون

Mode - preparation - Roulette - chicken - with - Olive (1)

روزهایی هست که وقتی آدم از سرکار خسته برمیگرده خونه و غذای آماده ای وجود نداره و نزدیکه که از گرسنگی تلف بشه، چه باید کرد؟ اگر شما هم مثل من در چنین موقعیتی قرار میگرفتید، به فکر تهیه غذاهایی می افتادید که ظرف مدت نیم ساعت آماده بشه، من این کار رو انجام دادم و نتیجه هم گرفتم. بنابراین تصمیم گرفتم تا امروز دستور تهیه این رولت فوق العاده رو که با مرغ درست میشه و تنها نیم ساعت از شما زمان میبره، به شما آموزش بدم.

Mode - preparation - Roulette - chicken - with - Olive (2)

مواد لازم برای 4 نفر:

4 تکه سینه مرغ،

½ فنجان گوجه فرنگی خشک و بسته بندی شده در روغن،

3/2 فنجان زیتون سیاه،

3 حبه سیر،

3 قاشق غذاخوری طمع لیمو،

½ فنجان نان خرد شده،

4 تکه باریک ژامبون گوشت و روغن زیتون برای سرخ کردن.

Mode - preparation - Roulette - chicken - with - Olive (3)

 

یکی از سینه های مرغ را برداشته بین دو کاغذ مومی قرار دهید و با گوشتکوب، و یا با انتهای هر قاشق سنگین دیگری که در دسترس دارید، آنرا خوب بکوبید تا ضخامت آن به ¼ اینچ برسد. (مانند شکل).  این کار را برای همه تکه های مرغ تکرار کنید. داخل کاسه غذاساز، گوجه فرنگی ها، زیتون ها، حبه های سیر، طمع لیمو و نون های خرد شده را ترکیب کنید. این کار را تا زمانی که ترکیب کاملا خمیری و چسبنده  شود ادامه دهید.

¼ از این ترکیب را روی یک طرف سینه کوبیده شده مرغ پخش کنید و بالای آن یک تکه باریک از ژامبون گوشت را قرار بدید (مانند شکل). حالا با دقت هر سینه مرغ را که به این ترتیب آماده کرده اید، رول کنید و با یک خلال دندان آنرا ببندید. دور تا دور آنرا نیز با کمی نمک و فلفل چاشنی بدید.

حالا یک تابه بزرگ را گرم کنید و 2 تا 3 قاشق غذاخوری روغن زیتون داخل آن بریزید. دور تا دور رولت را سرخ کنید، تا زمانی که حرارت میانی به 165F برسد، پختن را ادامه دهید. سپس به رولت ها اجازه بدید تا 5 دقیقه استراحت کنند. بعد خلال دندان را دربیارید، برش داده و سرو کنید.

Mode - preparation - Roulette - chicken - with - Olive (4)

نکته:

سعی کنید تکه سینه هایی که انتخاب میکنید به اندازه کافی پهن باشد تا بتوانید به راحتی ترکیب گوجه فرنگی و زیتون و…. را که در غذاساز درست کردید، روی آن پهن کنید، چیزی در حد شکل یا دقیقتر حدود 6 اونس پهنا.

تا جایی که می تونید، رولت را تنگ جمع کنید. و دیگه اینکه می تونید اونها رو داخل فر با دمای 350F، تا زمانی که همه اطراف آن کاملا پخته شود، بپزید، تکه تکه کرده و سرو کنید.

Mode - preparation - Roulette - chicken - with - Olive (5)

 

 

++++++++++++++

++++++++++++++

++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا