آشپزی امروز سر آشپز

دستور پخت پاستا مارچوبه پنیری (تصویری)

دستور پخت پاستا مارچوبه پنیری

(تصویری)

Recipes - Cooking - Pasta - asparagus - Cheese - image (1)

حدود نیم ساعت زمان لازم دارید و این مقدار مواد غذایی:

مواد لازم

1 پوند مارچوبه که انتهای آن را هم گرفته باشید،   ¼ فنجان میوه کاج و تست شده،  3/1 فنجان پنیر پارمیزان خورد شده و کمی بیشتر هم برای سرو،   2 تا حبه بزرگ سیر و البته درشت درشت خورده شده،   1 قاشق غذاخوری آب لیموی تازه،  ½ قاشق غذاخوری نمک،   8/1 قاشق غذاخوری فلفل سیاه،  ½ فنجان روغن زیتون،   1 پوند پاستا خام.

 

Recipes - Cooking - Pasta - asparagus - Cheese - image (2)

 

Recipes - Cooking - Pasta - asparagus - Cheese - image (3)

 

Recipes - Cooking - Pasta - asparagus - Cheese - image (4)

 

Recipes - Cooking - Pasta - asparagus - Cheese - image (5)

 

یک قابلمه بزرگ از آب نمک رو روی گاز بگذارید تا به جوش بیاد. مارچوبه ها را به تکه های 2 اینچی خورد کنید و بندازید داخل آب جوش و بگذارید تا حدود 1 دقیقه بپیزه، بعد باید خیلی سریع اونها رو از آب دربیارید و زیر آب سرد بگیرید و بشورید. ولی همچنان بذارید تا آبنمک بجوشه.

تعدادی از مارچوبه ها رو برای تزیین نگهدارید. باقی رو داخل مخلوط کن بریزید، به علاوه میوه های کاج،   پنیر مارمیزان، سیر، آب لیمو، نمک و فلفل. حدود 10 تا 15 ثانبه همه مواد رو با هم داخل مخلوط کن ترکیب کنید، درحالی که همچنان مخلوط کن روشن است، کمی روغن زیتون هم روی آن ریخته و همزدن را ادامه دهید تا زمانی که مخلوط خیلی خوب و یکدست شود. اگه لازم بود گاهی اونها رو هم زیر و رو کنید تا همه مواد بتونند با هم ترکیب شوند. اونو داخل یک کاسه ریخته و با نمک و فلفل چاشنی بزنیدش.

بعد باید بریزیدش داخل کاسه آب و نمک در حال جوش تا زمانی که پاستا بپزه. بعد از اینکه پخت، باید داخل یککاسه تمیز دیگه بریزیدش و روشو با مارچوبه ها و پنیر اضافی تزیین کنید. حالا میتونید سروش کنید.

 

 

 

 

+++++++++++++++++

+++++++++++++++++

+++++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا