انواع پیش‌غذا

طرز تهیه سوسیس پیچیده شده دور چوب (تصویری)

طرز تهیه سوسیس پیچیده شده دور چوب (تصویری)

 

Sausage - wrapped - round wood (2)

مواد لازم:

1فنجان آرد گندم،

1 پاکت مخمر،

½ قاشق غذاخوری نمک،

2 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای،

¾ فنجان پنیر پنبه ای،

¼ فنجان آب،

1 قاشق غذاخوری روغن سبزیجات،

1 عدد تخم مرغ،

4/1-1 تا 4/3-1 فنجان آرد همه منظوره،

12 عدد سوسیس لهستانی یا هر نوع سوسیس دیگه ای که قابل پختن باشه یا حتی هات داگ،

12 عدد چوب آشپزی یا چوب بستنی.

و برای سس:

1/3 فنجان موزارت زرد،   2 قاشق غذاخوری سس گوجه فرنگی شور.

Sausage - wrapped - round wood (3)

 

Sausage - wrapped - round wood (4)

 

Sausage - wrapped - round wood (5)

طرز تهیه:

داخل کاسه مخلوط من، تمام آرد گندم، مخمر، نمک و شکر را ریخته و ترکیب کنید. پنیر پنبه ای، آب و روغن رو هم با هم ترکیب کرده و بذارید تا دمای 120 تا 130 درجه فارنهایت خیلی خوب گرم شوند. سپس آن را به همراه تخم مرغ به ترکیب آردی خود اضافه کنید و با سرعت متوسط حدود 3 دقیقه بهم بزنید. ½ فنجان آرد همه منظوره هم اضافه کنید، و 1 دقیقه دیگر هم آنها را بهم بزنید. در نهایت از آرد همه منظوره باقی مونده به میزان لازم بریزید تا یک خمیر خوب و نرم درست شود. بهتر است کم کم آرد را اضافه کنید تا به نرمی مطلوب برسید.
حالا اونو روی یک سطحی که کمی با آرد اونو پر کرده باشید گذاشته و با دستانتون بحدود 6 تا 8 دقیقه اونو مالش بدید، این کار کمک می کنه تا خمیر نرم و الاستیکی شود. سپس روی آن را با درپوش مناسب پوشانده و برای 10 دقیقه اجازه میدهیم تا استراحت کند.
خمیر رو به مستطیل 10*12 اینچی درآورده و 12 رشته 1 اینچی را از اونها برش دهید. (هر 10 اینچ را طولی ببرید). هر رشته رو دور یک سوسیس بپیچید و در امتداد پایین حرکت کنید.
اونها رو روی سینی های پوستی یا سینی آشپزی چرب شده قرار دهید. روشونو بپوشونید و 20 دقیقه اجازه دهید تا استراحت کنند تا زمانی که خمیر پف کند (البته نگران نباشید، حجم آن دوبرابر نخواهد شد). فر رو با دمای 350 فارنهایت گرم کرده و همه سیخ های آماده شده را حدود 25 تا 20 دقیقه در فر گذاشته تا خوب پخته شود و روکش طلایی قهوه ای رنگی درست شود. اونها رو از فر درآورده و داخل هر کدومشون از یک طرف، این چوب بستنی ها رو قرار دهید. بعد میتونید خیلی سریع و البته با سسی که آماده کرده اید سرو کنید.

نکته:

این غذا می تواند بعد از پخته شدن در فریزر نگهداری شود. کافیست خیلی خوب و محکم با فویل آن را پوشانده و برای حداکثر تا 3 هفته در فریزر نگهداری کنید. بعد از اینکه خواستید آن را مصرف کنید، باید آنرا از فریزر درآورده و دوباره در فر با دمای 350 فارنهایت، حدود 10 تا 15 دقیقه گرم کنید. میتونید اونو در ماکروویو هم گذاشته و 45 ثانیه گرم کنید.

Sausage - wrapped - round wood (6)

 

Sausage - wrapped - round wood (1)

 

++++++++++++

++++++++++++

++++++++++++

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا