کیک و شیرینی

آموزش تصویری موس چیز کیک با آبنبات ذرت

آموزش تصویری موس چیز کیک با آبنبات ذرت

Training - image - Mouse - Cheesecake - with - candy - corn (1)

من از خوراکی هایی که حالت کرمی داشته باشن و شیرین هم باشن خوشم میاد. 🙂 این موسی هم که قراره بهتون یاد بدم همین ویژگی ها رو داره. این موس هم فوق العاده خوشمزه ست هم اینکه ظاهر جذاب و زیبایی داره و می تونید ازش توی مهمانی هاتون استفاده کنید. اگه دوست دارید نحوه ی درست کردنش رو یاد بگیرید، ادامه ی مطلب رو بخونید.

Training - image - Mouse - Cheesecake - with - candy - corn (1)

اول این رو بگم که اگه از لیوانهای بزرگ استفاده کنید این دستور برای 4 نفر و اگه بخواین از لیوان های کوچیک استفاده کنید برای 6 الی 8 نفر مناسبه. و اما

مواد لازم:

 

♦ یک بسته پنیر خامه ای

♦ نصف فنجان شکر آسیاب شده

♦ یک چهارم فنجان شیر

♦ یک قاشق چای خوری وانیل

♦ یک بسته خامه ی زده شده

♦ رنگ خوراکی زرد و نارنجی

♦ آبنبات ذرت برای تزئین (طرز تهیه ی آبنبات ذرت رو می تونید اینجا بخونید)

www.ashpaziha.com

Training - image - Mouse - Cheesecake - with - candy - corn (2)

 

Training - image - Mouse - Cheesecake - with - candy - corn (2)

 

1- اول پنیر خامه ای رو توی یه کاسه با همزن برقی خوب هم بزنید تا کاملاً یکنواخت بشه. بعد کم کم شکر آسیاب شده و بعد از اون شیر رو اضافه کنید. حالا وانیل رو اضافه کنید و به هم زدن ادامه بدید. حدود یک دقیقه با سرعت متوسط (یا کمی بیشتر از متوسط) مخلوط رو هم بزنید. حالا خامه ی زده شده رو اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا کاملاً با هم مخلوط بشن.

2- حدود یک سوم از موس چیز کیک رو داخل یه کاسه بریزید و رنگ نارنجی رو بهش اضافه کنید و هم بزنید. یک سوم دیگه از موس رو داخل یه کاسه ی دیگه بریزید و این بار رنگ زرد رو بهش اضافه کنید. یک سوم باقی مونده رو بذارید سفید بمونه.

3- حالا وقتشه که موس رو داخل لیوانها بریزید. برای این کار می تونید از قیف شیرینی پزی استفاده کنید و هر دفعه یکی از رنگ ها رو داخلش بریزید. مثلاً با رنگ نارنجی شروع کنید. لیوانهایی که برای سرو کردن دسر در نظر گرفتید آماده کنید. توی همه ی لیوانها یه لایه (با ضخامت دلخواه) از موس نارنجی رنگ بریزید. بعد قیف رو تمیز کنید و این دفعه رنگ زرد داخلش پر کنید و مجدداً یه لایه داخل همه ی لیوانها بریزید. بعد دوباره یه لایه نارنجی بریزید و به عنوان آخرین لایه هم رنگ سفید رو بریزید. البته شما می تونید هر چند تا لایه که خواستید، و با هر رنگی که خواستید بریزید.

4- قبل از سرو کردن موس ها اونها رو به مدت حداقل نیم ساعت و حداکثر یک روز داخل یخچال بذارید. اگر دوست داشتید می تونید روی موس ها رو با آبنبات ذرت تزئین کنید. 🙂

 

++++++++++++++++

++++++++++++++++

++++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا