تزیینات و کاردستی

آموزش تصویری ساخت عروسک زرافه با خمیر

آموزش تصویری ساخت عروسک زرافه با خمیر

Training - image - Build - Doll - Giraffe - with - dough (1)

برای ساخت این عروسک به خمیر مخصوص عروسک ، رنگ روغنی نارنجی و قهوه ای و مشکی نیاز دارید ، پیش از شروع کار دست هایتان را با وازلین چرب کنید.

طرز تهیه خمیر عروسک سازی رو میتونید در لینک زیر مشاهده کنید:

www.ashpaziha.com

Training - image - Build - Doll - Giraffe - with - dough (2)

 

خمیر مخصوص عروسک را به رنگ نارنجی رنگ آمیزی کنید ، برای بدن زرافه یک تکه از خمیر را به شکل توپ شکل دهید ، برای پاهای زرافه 4 توپ کوچک تر و برای گردن زرافه یک تکه خمیر بلند مستطیل شکل نیاز دارید.

Training - image - Build - Doll - Giraffe - with - dough (3)

برای گردن زرافه خمیر مستطیل شکل را روی سطح کار قرار دهید ، تکه ای چوب بلند روی خمیر بگذارید و خمیر را به دور چوب بپیچانید ( دقت کنید که چوب بلند تر از خمیر باشد ) ، با دست تان خمیر را کمی حالت دهید به صورتی که یک طرف خمیر باریک تر و طرف دیگر آن پهن تر باشد.

Training - image - Build - Doll - Giraffe - with - dough (4)

گردن زرافه را از قسمت پهن آن روی خمیر توپی بزرگ ( بدن زرافه ) قرار دهید ، انتهای چوب را چسب چوب بزنید و وارد بدن زرافه کنید ، با دست تان کمی از لبه های خمیر را به سمت بدن زرافه هدایت کنید تا سطح کار یکدست شود.

Training - image - Build - Doll - Giraffe - with - dough (5)

پس از تکمیل بدن زرافه پاهای آن را نصب کنید ، 4 خمیر توپی کوچکتر را همانند شکل بالا فرم دهید ( بخش بالایی باریک تر و بخش پایینی پا پهن تر ) ، خمیرها را با چسب چوب به بدن بچسبانید و با دست کمی فرمر دهید تا سطح کار یکدست شود.

Training - image - Build - Doll - Giraffe - with - dough (6)

برای سر زرافه تکه ای دیگر از خمیر نارنجی بردارید و به شکل بیضی حالت دهید ، بالای بیضی را کمی با دست باریک کنید ، 2 تکه خمیر برای گوش های زرافه جدا کنید و با دست به آن شکل دهید و گوش ها را با چسب در دو طرف سر متصل کنید.

Training - image - Build - Doll - Giraffe - with - dough (7)

 

دو تکه خمیر را به شکل توپ های کوچکی درآورید و در جلوی صورت زرافه بچسبانید سپس با استفاده از ابزار کمی به داخل فشار دهید تا بینی زرافه شکل گیرد ، با ابزار بخش پایینی بینی را خط بیندازید تا به شکل دهان زرافه شود.

 

برای چشم های زرافه از خمیر سفید و مشکی استفاده کنید ، شاخ های زرافه را نیز با خمیر قهوه ای رنگ آماده و در بالای سر و پشت چشم ها متصل کنید.

 

 

 

++++++++++++++++++

++++++++++++++++++

++++++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا