تزیینات و کاردستی

آموزش تصویری کیف پول چرمی

آموزش تصویری کیف پول چرمی

Training - image - Kiev - money - of leather (1)

الگوی این کیف خیلی ساده است و طرح اولیه اون مثل همین کیف پولاییه که می خرید.چیز جالبی که هست اینه که الگوی این کیف یه الگوی اریگامی بسیار ساده است.

 

Training - image - Kiev - money - of leather (2)

طرح اولیه کیف ما یه مستطیل تقریباً 21 در 25 سانتیمتری  و نوارهای به پهنای 9.6 سانتی متر هست.بعد از بریدن الگوی اصلی می تونید قسمتهایی رو بصورت پنجره در بیارید تا جای کارت شناساییتونو درست کنید.چرم رو با قیچی تیز یا تیغ ببرید(مواضب دستتون باشید).اضافه های اونو می تونید با شمع بسوزونید اما مواظب باشید جایی رو نسوزونید.

Training - image - Kiev - money - of leather (3)

 

Training - image - Kiev - money - of leather (4)

 

Training - image - Kiev - money - of leather (5)

جای کارت رو می تونید با یه پلاستیک ضخیم بپوشونید، پلاستیک اسباب بازیها معمولاً ضخیمه می تونید از اونا استفاده کنید.فقط پلاستیک رو کمی بزرگ تر از پنجره کارت ببرید و سپس با چسب بچسبونید یا می تونید با درفش اطراف پنجره رو سوراخ کنید پلاستیک رو زیر پنجره بذارید و اونو به قسمت داخلی پنجره بدوزید.

 رنگ کردن این کیف چرمی می تونه یه چیز منحصر به فردش کنه.اما اگه دوست دارید رنگ طبیعی چرم رو داشته باشه بازم زیباست.ما از رنگ قهوه ای تیره استفاده کردیم. مواظب باشید دستهای رنگی رو به چشماتون نزنید یا رنگو روی فرش نریزید.اگر روی دستتون بریزه باکمی الکل پاکش کنید.برای رنگ کردن می تونید با یه تکه پارچه این کارو بکنید. بعد از رنگ زدن بذارید خشک بشه واگه رنگ کاملاً یکدست نیست اصلاً نگران نباشید ، بعد از خشک شدن خوب میشه ولی گه نشد می تونید یک بار دیگه رنگش کنید.

Training - image - Kiev - money - of leather (6)

 

Training - image - Kiev - money - of leather (7)

می رسیم به تا زدن کیف.برای اینکه به زیبایی اونو تا بزنید لازمه امتداد قسمتهایی رو که می خواین تا بزنید رو نمدار کنید و با یک کوبه یا چکش یک خط اتو بندازید.این کار رو روی یک سطح سفت انجام بدید تا به چرم آسیب نزنید.خیلی نمی خواد کوبه رو فشار بدید بعد از اینکه کیف خشک بشه ، جای تا باقی می مونه.

Training - image - Kiev - money - of leather (8)

برای دوخت انتها لبه ها رو روی لایه ها تا بزنید.حالا با یک درفش 4 تا لایه رو سوراخ کنید(لبه، جلو، میانی و پشت).سعی کنید سوراخها رو در یک ردیف مستقیم و با فاصله مساوی ایجاد کنید تا کار زیباتری داشته باشید.از یک نخ محکم برای دوخت استفاده کنید تا دوام بیشتری داشته باشه.

Training - image - Kiev - money - of leather (9)

 

Training - image - Kiev - money - of leather (10)

 

گام نهایی حفاظت از چرم در برابر گرد و خاک، لکه و رطوبته.یک از بهترین راه ها استفاده از جلادهندهء طبیعی کفشهاست.می تونید از براق کننده و مومها هم استفاده کنید.

 

 

+++++++++++++++++

+++++++++++++++++

+++++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا