تزیینات و کاردستی

آموزش طرز ساخت شمع رنگی (تصویری)

آموزش طرز ساخت شمع رنگی (تصویری)

 

Learning-how-build-pile-color-image (1)

طرز ساخت شمع

وسایل مورد نیاز:

اول باید تمام مواد خام رو آماده کنید.من راحت ترین موارد رو انتخاب کردم و وسایل زیر رو خریدم:
پارافین شمع سازی: 1 پوند
روغن خوشبو کننده
فتیله از پیش پارافین زده
قالب رنگزنی شمع
شیشه دهانه گشاد
چیزای دیگه که لازم دارید و می تونید تو خونه تهیه کنید یک قابلمه کوچک، یک کاسه، یک قاشق، وچوب مخصوص غذاخوردنه.کاسه و قابلمه رو برای درست کردن دیگ بخار، قاشق برای هم زدن، قیف برای اینکه با قیف بریزیم و چوب غذاخوری برای ایمنی فتیله.

Learning-how-build-pile-color-image (2)

 

Learning-how-build-pile-color-image (3)

 

Learning-how-build-pile-color-image (5)

با یه چاقو  پارافین رو تا جایی که ممکنه به قطعات کوچک تبدیل کنید، این کار باعث میشه پارافینتون زودتر ذوب بشه. وقتی اونو خرد کردید توی کاسه بریزید، بعد با کاسه و قابلمه یه دیگ بخار درست کنید.قابلمه رو تانصفه آب کنید و کاسه رو روی اون بذارید.درست مثه ذوب کردن شکلات. رنگ و ماده خوشبو کننده رو اضافه کنید.وقتی پارافین ذوب شد رنگ رو اضافه کنید.من یه کاسه پر از پارافین داشتم و از کمی رنگ استفاده کردم.رنگ زیادی لازم نداره.رنگو توش ریختم و همش زدم و بعد روغن خوشبو کننده رو اضافه کردم و یک چهارم شیشه رو بکار بردم.همه اینها رو در پارافینی که هنوز توی کاسه است بریزید و گرمش کنید تا مطمئن بشید که همه با هم مخلوط شدن و با قاشق هم بزنید.

 من قبل از اینکه پارافین رو در شیشه بریزم فتیله رو توی شیشه گذاشتم و فتیله رو مثل شکل به دور قاشق چوبی پیچیدم تا در مرکز پارافین قرار بگیره. قیف رو در شیشه می ذارم.برای قشنگی بیشتر یک کم زرق وبرق توی قیف ریختم تا شمع یه درخشندگی زیبایی داشته باشه.بعد اونو برای مدت یک ساعت اونو توی یخچال گذاشتم اما هنوز برای تزئین کمی گرم بود.پس کل شب اونو توی یخچال گذاشتم.شمع درکنارای فتیله یک کم گود می افته اما وقتی شمعو روشن کنید، خودش یکدست میشه.

Learning-how-build-pile-color-image (6)

 

++++++++++++++++

++++++++++++++++

++++++++++++++++

2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا