تزیینات تولد

ساخت جدیدترین جعبه کادو به شکل هرم

ساخت جدیدترین جعبه کادو به شکل هرم

making - the most recent - gift box - to - form - pyramid (1)

تقریباً همه ی هدیه ها به بسته بندی نیاز دارن؛ حالا یا اون ها رو با کاغذ کادو بسته بندی می کنیم یا داخل یه جعبه ی هدیه زیبا قرار می دیم که شکل و اندازه ی جعبه هم به شکل و اندازه و نوع هدیه مون بستگی داره. برای مناسبت های خاص مثل عید نوروز که به تعداد زیادی از دوستان و آشنایان و بستگان مون هدیه یا عیدی می دیم، می تونیم برای بیشتر این هدیه ها خودمون جعبه درست کنیم. برای مثال میشه برای هدیه های کوچیک یه جعبه به شکل هرم درست کرد. تو این کاردستی می خوام درست کردن این جعبه ی کوچیک به شکل هرم رو بهتون آموزش بدم؛ امیدوارم که مورد استفاده تون قرار بگیره.

وسایل مورد نیاز برای درست کردن این جعبه کادو :

– مقوای رنگی نازک ( می تونید روی مقوا، کاغذ کادو بچسبونید. )

– مقداری روبان

– مداد

– خط کش

– قیچی

– چسب مایع

 

بعد از اینکه وسایل رو آماده کردید، مقوا تون رو برگردونید و پشتش یه مربع – به اندازه ی دلخواه برای جعبه تون – رسم کنید. ( من یه مربع 8 × 8 سانتی متر رسم کردم. ) بعد مثل تصویر، از هر ضلع مربع یه مثلث متساوی الاضلاع رسم کنید. حالا برای لبه دار کردن مثلث ها روی دو تا از اضلاع اون ها – که به مربع وسط وصل نیستن – یه نوار به عرض 1 سانتی متر رسم کنید. بعد از اینکه کارتون تموم شد، دور تا دور الگوی رسم شده رو ببُرید.

making - the most recent - gift box - to - form - pyramid (2)

روی گوشه ی بالای هر مثلث، یه سوراخ برای رد کردن روبان ایجاد کنید و بعد با استفاده از یه خط کش، تمام خطوط رسم شده رو تا کنید.

making - the most recent - gift box - to - form - pyramid (3)

حالا هدیه تون رو وسط جعبه قرار بدید و با رد کردن یه روبان از تمام سوراخ ها جعبه رو ببندید. برای تزیین و قشنگ تر شدن جعبه هم می تونید با روبان یه گل درست کنید و بالای جعبه بچسبونید.

making - the most recent - gift box - to - form - pyramid (4)

 

 

 

 

 

+++++++++++++++

+++++++++++++++

+++++++++++++++

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا