آموزش تزیین کیک | شیرینی | دسر

جدیدترین تزیین کاپ کیک به شکل کرم ابریشم

جدیدترین تزیین کاپ کیک به شکل کرم ابریشم

The most recent - decorating - cupcake - as - silk worm (1)

اگر شما هم برای جشنتون کاپ کیک های ساده تهیه کردین و دوست دارین که اون ها رو تزئین کنین ، فکر می کنم این مدل تزئین شیوه ی جالبی باشه .

این یه کرم ابریشم رنگارنگه .

وسایلی که شما نیاز دارید :

تعدادی کاپ کیک ساده

خامه ی کره ای

رنگ های مخصوص خوراکی

دستمال حوله ای یا دستمال کاغذی

فوندانت به رنگ قرمز

قیف های پلاستیکی مخصوص شیرینی پزی ( 4 عدد )

تکه های کوچک شکلات

آبنبات های رنگی یا آدامس رنگی

The most recent - decorating - cupcake - as - silk worm (2)

اول از همه کاپ کیک هاتون رو مانند مدلی که من کنار هم قرار دادم ، قرار بدین . من از 21 عدد کاپ کیک کوچیک ، یه عدد کیک بزرگتر که برای سر کرم ابریشم مون استفاده میشه ، استفاده کردم .

تو مرحله ی بعد من خامه کره ای رو که داشتم به چهار قسمت تبدیل کردم ، چون از چهار رنگ خوراکی استفاده کردم ، من از رنگ های سبز روشن و سبز چمنی و زرد و سفید برای این کار استفاده کردم . بعد هر قسمت از خامه رو باید با یه رنگ ترکیب کنین و هر رنگ رو جداگانه توی قیف های پلاستیکی بریزین . حالا با توجه به تصویر می تونین مشاهده کنین که من به چه شکلی این خامه های رنگی رو روی کاپ کیک ها ریختم . برای زیبایی کار بهتره رنگ ها رو با دقت بکار ببرین و تمیز کار رو انجام بدین .

حالا با یه دستمال حوله ای یا دستمال کاغذی به آرامی روی خامه ها رو فشار بدین تا سطح روی خامه صاف بشه ، بعد برای اینکه تزئین مون بیشتر شبیه به یه کرم ابریشم بشه ، من خامه ی زرد رنگ رو که هنوز استفاده نکردم و کنار گذاشته بودم تا تو این مرحله ازش استفاده کنم ، من مرز قسمت های دور تا دوره کرم ابریشم رو با خامه ی زرد مشخص کردم . برای قسمت های رنگی بدنه ی کرم ابریشم هم می تونین با سلیقه خودتون طرح هایی رو روش پیاده کنین .

من کیکی رو که برای قسمت سر کرم ابریشم کنار گذاشته بودم رو با فوندانت قرمز پوشش دادم ، حالا اگر شما به فوندانت علا قه ای ندارین می تونین از همون خامه ی کره ای که برای بدن کرم ابریشم استفاده کردین ، استفاده کنین .

برای قسمت چشم ها می تونین از آبنبات های رنگی یا آدامس ، برای قسمت های پاها از تکه های شکلات  و برای قسمت شاخک های کرم ابریشم می تونین از دو عدد آبنبات های چوبی دسته دار استفاده کنین .

طریقه ی کنار هم ریختن خامه های کره ای که برای این کار استفاده کردیم ، طوری هست که باعث میشه کاپ کیک های ما از هم جدا بودن ، به هم متصل بشن .

کارمون به پایان رسیده ، این تزئین واقعا برای یه جشن عالیه .

The most recent - decorating - cupcake - as - silk worm (3)

 

The most recent - decorating - cupcake - as - silk worm (4)

 

The most recent - decorating - cupcake - as - silk worm (5)

 

The most recent - decorating - cupcake - as - silk worm (6)

 

 

 

 

 

+++++++++++++++

+++++++++++++++

+++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا