تزیینات و کاردستی

آموزش درست کردن یک برکه کوچک در خانه

آموزش درست کردن یک برکه کوچک در خانه

 

Training-Field-of-a-pond-small-at-home (1)

درست کردن یک برکه کوچک در قابلمه

اول از همه من به دنبال یک پمپ آب مناسب برای کارم بودم. خیلی گشتم، ولی برای آدم سخت سلیقه ای مثل من پیداکردن این چیزها خیلی ساده نیست. به خاطر همین ترجیح میدم همیشه اینترنتی خرید کنم. به هرحال مادامی منتظر رسیدن پمپ بودم، سایر مواد لازم رو تدارک دیدم. به قالبمه بزرگ البته به شکل دلخواهتون احتیاج دارید، یادتون باشه که انتهای اون به هیچ وجه سوراخ نباشه. نکته دیگه ای که در مورد قابلمه ممکن پیش بیاد اینه که اگه خیلی عمق داشت هم ایرادی نداره، میشه کفش رو با کمی سنگ یا آجر پر کرد. بعد داخل حیاطتون یا هر طبیعتی که در دسترس دارید رو بگردید و چیزهایی رو پیدا کنید که بشه باهاشون این برکه رو درست کرد. مثل سنگ ریزه های کوچک و زیبا، چوب های خشک، حتی گلهایی که داخل آب قابل نگهداریند. تا میتونید اونها رو جمع آوری کنید، اگه خیلی زیاد شد هم نگران نباشید. چون در مرحله چیدمان ممکنه بارها اونها رو تغییر بدید و حذف و اضافه کنید. به هر حال چیزهایی که من جمع کردم رو میتونید در این عکس ببینید.

Training-Field-of-a-pond-small-at-home (2)

اول از همه قابلمه رو آورده و داخلش رو با گنج هایی که پیدا کردین پر می کنید. طوری بچینید که از بالا ظاهر پمپ خیلی دیده نشه.

Training-Field-of-a-pond-small-at-home (3)

 

Training-Field-of-a-pond-small-at-home (4)

حالا روی همشون رو با آب پر کنید و بپوشونید. پمپ رو روشن کنید و از اون لذت ببرید.

من که از نتیجه کار بی نهایت راضیم و هر لحظه از اون لذت میبرم. در واقع من کمی صدا به پاسیوی خودم اضافه کردم، صدایی که هیچ کس رو نمیتونه آزار بده. امیدوارم شماهم از اون لذا ببرید.

Training-Field-of-a-pond-small-at-home (5)

 

++++++++++++++

++++++++++++++

++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا