تزیینات و کاردستی

آموزش تصویری ساخت جا عینکی به شکل قورباغه

آموزش تصویری ساخت جا عینکی به شکل قورباغه

Training - image - Build - a - glasses - to - form - frog (1)

این قورباغه با دهان بزرگ یه وسیله ی عالی برای نگهداری عینک ، آی پد یا تلفن همراه شماست . این یه صنایع دستی مخصوص بچه ها هم محسوب میشه و می تونین این وسیله رو به عنوان هدیه به دوستتون بدین ، مطمئن باشین دوستتون از دیدن این هدیه ی شما خوشحال میشه .

زمان تقریبی برای درست کردن این کاردستی رو می تونین یک ساعت و نیم در نظر بگیرین .

لوازم مورد نیاز شما :

قوطی حلبی

رنگ سبز اکریلیک

رنگ سفید

رنگ سیاه

برس رنگ

دو عدد توپک سبز رنگ کوچک ( برای قسمت چشم های قورباغه )

چسب حرارتی تفنگی

خز صورتی

پارچه پشمی قرمز

قیچی

پارچه نمدی سبز ضخیم

 

در ابتدا ، خز صورتی رو پهن کنین و قوطی حلبی رو روی اون قرار بدین و اندازه بگیرین که به چه مقدار از خز صورتی برای قسمت درونی قوطی نیاز دارین .

بعد به اندازه مورد نیازتون ، خز صورتی رو برش بزنین ، حالا یه قسمت دایره ای شکل از روی خز برای قسمت ته بطری ببرین . دیگه می تونین خز صورتی که اضافه امده رو کنار بذارین .

در مرحله ی بعدی باید قوطی حلبی رو رنگ کنین ، با استفاده از رنگ سبز اکریلیک سر تاسر قوطی حلبی رو رنگ کنین و اجازه بدین تا خشک بشه حالا خز دایره ای شکلی رو که برای ته قوطی بریده بودین ، به قسمت داخلی انتهای قوطی با استفاده از چسب حرارتی بچسبونین ، بعد از اون خز صورتی رو هم با همون چسب حرارتی ، محکم دور تا دور قسمت داخلی قوطی بچسبو نین ، سپس خز رو به لبه های بالای قوطی هم دوباره با چسب حرارتی بچسبونین تا محکم بشه و باز نشه .

من در این مرحله زبانی بلند و باریک برای قور باغه از روی پارچه پشمی قرمز بریدم ، می تونین تو تصویر ببینین که این کار رو به چه شکل انجام دادم . حالا می رسیم به قسمت چشم های قورباغه مون ، برای این کار روی هر دو تا توپک های کوچک رو به رنگ سفید رنگ آمیزی کنین بعد اجازه بدین تا رنگ سفید خشک بشه و دوباره برای قسمت مردمک چشم قورباغه ، با رنگ مشکی دایره ای وسط دایره ی سفید رسم کنین . ( با توجه به تصویر این کار رو راحت تر می تونین انجام بدین )

در این مرحله ی به آرامی روی قوطی رو فشار بدین تا دهان قورباغه باز تر نشون داده بشه . حالا با استفاده از چسب حرارتی دو تا چشم ها و زبان قورباغه رو در محل مناسب خودشون بچسبونین . در مرحله ی بعد روی یه پارچه ی نمدی سبز رنگ دو تا پا برای قسمت جلو و دو تا پا برای قسمت عقب رسم کنین و ببرین . البته برای اینکه این کار رو راحت تر انجام بدین می تونین الگوی پاهای قورباغه رو ابتدا روی یه کاغذ پیاده کنین و بعد الگو رو روی پارچه ی نمدی سبز بذارین و ببرین .

بعد از اینکه پاهای قورباغه رو از روی پارچه ی نمدی بریدین ، با چسب حرارتی اون ها رو به قسمت پایین قوطی بچسبونین . در انتها توصیه می کنم تمام محل هایی رو که با چسب چسبوندین رو چک کنین که به درستی و محکم سر جاشون قرار گرفته باشند . خب دیگه کار درست کردن این کاردستی ما به پایان رسید و می تونین از این وسیله ی کاربردی برای نگه داری وسایل هاتون استفاده کنین و یا اینکه به دوستتون به عنوان هدیه بدین .

Training - image - Build - a - glasses - to - form - frog (2)

عکس ها را دنبال کنید

Training - image - Build - a - glasses - to - form - frog (3)

 

Training - image - Build - a - glasses - to - form - frog (4)

 

Training - image - Build - a - glasses - to - form - frog (5)

 

Training - image - Build - a - glasses - to - form - frog (6)

 

Training - image - Build - a - glasses - to - form - frog (7)

 

Training - image - Build - a - glasses - to - form - frog (8)

 

Training - image - Build - a - glasses - to - form - frog (9)

 

 

 

 

+++++++++++++++

+++++++++++++++

+++++++++++++++

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا