تزئینات عقد و عروسی

آموزش تصویری طراحی ناخن با لاک

آموزش تصویری طراحی ناخن با لاک

Training - image - Design - Nail - with - Locke (1)

این مدل طراحی ناخن که می خوام بهتون آموزش بدم، مخلوطی از چند تکنیک هست که در کنار هم یه طراحی واقعاً زیبا رو ایجاد می کنن و خوبی این مدل اینه که خیلی وقت تون رو نمی گیره و تکمیلش حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم طول میکشه.

Training - image - Design - Nail - with - Locke (2)

وسایل مورد نیاز :

 

– لاک ناخن به رنگ های نارنجی، صورتی، مشکی و زرد و برق ناخن ( اختیاری )

-ابزار نقطه گذاری ( به جای ابزار نقطه گذاری می تونید از وسایل مختلفی مثل سوزن ته گرد و سنجاق سر و نوک خودکار و … استفاده کنید. )

– قلم موی نازک ( یا لاکی که قلم موی نازک داشته باشه ) برای ایجاد خطوط

– کاغذ مومی ( برای وقتی که از ابزار نقطه گذاری استفاده می کنید. )

Training - image - Design - Nail - with - Locke (3)

  1. اول از همه یه لایه برق ناخن بزنید ( این قسمت از کار اختیاری هست. )
  2. وقتی برق ناخن خشک شد، دو دور از لاک نارنجی تون بزنید تا همه جای ناخن هاتون خوب پوشیده بشه و قبل از اینکه به مرحله بعدی برید، چند دقیقه صبر کنید. البته لازم نیست که این لایه کاملاً خشک بشه؛ فقط به قدری که وقتی لایه ی بعدی رو می زنید، پاک نشه.
  3. حالا لاک صورتی رو بردارید و وسط هر کدوم از ناخن هاتون یه خط تقریباً باریک بکشید. من قلم موی لاک رو 90 درجه چرخوندم و در واقع از کنارش استفاده کردم تا خطی که می کشم باریک تر بشه.
  4. بعد باید با استفاده از قلم موی نازک، دو تا خط مشکی باریک، سمت راست و چپ لایه ی صورتی بکشید. برای این قسمت تکیه گاه لازم دارید و بهتره که دست تون رو روی میز بذارید، بعد نوک قلم مو رو از انتهای ناخن تا نوک اون بکشید. البته باید امتحان کنید و ببینید که برای شما به چه صورتی راحت تر هست.

5 . تو مرحله ی آخر هم باید 3 تا نقطه ی مشکی روی قسمت صورتی بذارید و چند دقیقه صبر کنید تا خشک بشه، بعد 3 تا نقطه زرد کوچیک روی نقطه های مشکی بذارید. در همین حین که لاک زرد داره خشک میشه، اطراف ناخن تون رو تمیز کنید و بعد هم یه لایه برق ناخن روی کل ناخن هاتون بزنید.

 

 

 

+++++++++++++++++

+++++++++++++++++

+++++++++++++++++

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا