تزیینات و کاردستی

آموزش درست کردن دستکش فر (تصویری)

آموزش درست کردن دستکش فر (تصویری)

 

Training-just-the-gloves-oven-image (1)

دستکش فر با پارچه های جین قدیمی

بازیافت جین های قدیمی تون به چیزهای نو و مفید خیلی کار لذت بخش و مقرون به صرفیه.پارچه جین بادوام و چند کاره است. امروز یادتون میدم چطوری از جین های قدیمی یه دستکش فر درست کنید.

Training-just-the-gloves-oven-image (2)

از روی الگوی دستکش دوبار ببرید.دو تا هم از پارچه تافته ببرید و بعد دوتا از پلی استر برای آستری ببرید. اگه نمی خواید آستری بخرید می تونید از حوله های قدیمی استفاده کنید.باید به اندازه کافی ضخیم باشن که تا حالت محافظ داشته باشن. چون دوخت پارچه جین چند لایه با چرخ خیاطی سخته، من اونا رو طی دو مرحله سوار کردم. اول دو تا پارچه جین رو از سمت راستشون توسط یک سوزن ته گرد به هم وصل کنید و دور تا دور اونها رو با حاشیه و جای دوخت نازک چرخ کنید. در اینجا کمی از دستکش رو ندوخته و ناتمام باقی بذارید.دستکش رو وارونه کنید و با استفاده از یک مداد گوشه ها و پنجه دستکش رو به بیرون فشار بدید. با اتوی داغ آن را اتو زده و حاشیه باریک رو در طول حاشیه ناتمام به زیر برگردونید.

Training-just-the-gloves-oven-image (3)

دو پارچه آستری قماش رو از رو به روی هم بذارید، بعد یک لایه پنبه ای در زیر یا روی لایه آستری اضافه کنید.حالا سوزن بزنید و با یک جای دوخت باریک دورتادورش رو چرخ کنید. انتهای سجاف رو ندوخته باقی بذارید. حاشیه باریک رو به زیر برگردونیدو امتداد لبه ناتمام آستری قماش رو اتو بزنید.
درآخر آستری قماش رو داخل دستکش فر جین فرو کنید. اندازه اش رو چک کنید و اگه لازمه گوشه ها رو اصلاح کنید. اگه دوست دارید که آستریتون پیدا باشه آستری قماشتون رو تا بزنید یا به بیرون دستکش بصورت تزئین اضافه کنید.
اگه دوست دارید می تونید حتی یه دستگیره از جنس جین که به دستکش بیاد درست کرده و ست کنید.

Training-just-the-gloves-oven-image (4)

 

+++++++++++++++++

+++++++++++++++++

+++++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا