تزیینات و کاردستی

آموزش درست کردن صندل های تابستانی دخترانه (تصویری)

آموزش درست کردن صندل های تابستانی دخترانه (تصویری)

 

Training-just-the-sandals-the-summer-girl (1)

درست کردن صندل های تابستانی

فصل صندل های خنک تابستانه و من تنها یک جفت از صندل های کهنه و قدیمی سال قبلم رو دارم که امروز تصمیم دارم اونها رو هم نو کنم. قبل از شروع به هر کاری ابتدا باید وسایل و ابزارهای مورد نیاز کار را فراهم کنیم، برای این کار به مواد زیر نیاز دارید:

Training-just-the-sandals-the-summer-girl (2)

 

Training-just-the-sandals-the-summer-girl (3)

یک جفت صندل قدیمی و کهنه،   تکه ای از پارچه لباس یا روسری که اونو دوست دارید و می خواهید این بار اونو به پاتون کنید، و یک قیچی خوب.

اول باید پارچه را برش داد، آنرا به دو نوار بلند برش دهید، هر کدام باید حدود 1.30 متر طول داشته باشند، اما اگر پارچه بیشتری هم دارید، هر چه این طول بلندتر باشد بهتر است. یکی از نوارها را از وسط خم کرده و این قسمت خم شده رو از زیر یکی از تسمه های صندل عبور دهید. حالا همین کار را با پارچه دوم هم انجام دهید، بعد از اینکه آنها را رد کردید، یک گره محکم به آنها بزنید. حالا میتونید دو نوار رو تقسیم کرده و به دور تسمه های صندل بپیچانید. (مانند شکل).

Training-just-the-sandals-the-summer-girl (4)

درحالی که پارچه را می پیچانید تلاش کنید تا آنرا از سمتی خم کنید که بریده اید، درواقع آن قسمتی را که طرح و رنگ بیشتری دارد و شما هم آنرا خیلی دوست دارید، روی کار بیفتد.

همه این کار ها را برای لنگ دیگر نیز تکرار کنید. کار شما تمام شده است. اما اجازه دهید توضیح دهم که چگونه می توانید آنها را بپوشید. دو تکه پارچه ای را که لول کرده بودید و به دور تسمه ها پیچیده بودید را با هم برداشته، از پشت پاشنه پا رد کنید، جای آنها را با هم عوض کرده و بالا روی مچ پا بیارید، تا الان باید طول پارچه کوتاه شده باشد. با این مقدار باقیمانده به دور مچ پا یک گره پاپیونی زیبا بزنید. این کار را برای لنگ دیگر نیز تکرار کنید. به همین سادگی و سرعت، یک جفت صندل خاص و زیبا خواهید داشت.

Training-just-the-sandals-the-summer-girl (5)

 

Training-just-the-sandals-the-summer-girl (6)

Training-just-the-sandals-the-summer-girl (7)

 

Training-just-the-sandals-the-summer-girl (8)

 

+++++++++++++++

+++++++++++++++

+++++++++++++++

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا