تزئینات عقد و عروسی

آموزش تصویری تزیین میز مهمانی تم صورتی

آموزش تصویری تزیین میز مهمانی تم صورتی

 

Training-video-decorating-table-party-theme-way (1)

تزیین میز مهمانی

Training-video-decorating-table-party-theme-way (2)

من همیشه قبل از شروع هر فصل جدید، یک سری تغییرات در دکوراسیون منزل و اتاق کارم انجام میدم، و به اصطلاح دوده میگیرم. البته این کار محدود به فضای خونه نمیشه، بلکه فضای مجازی و فایلهای کامپیوتریم رو هم مرتب و سازماندهی میکنم. زمانی که داشتم که این کار رو روی عکسهای قدیمیم انجام می دادم، یک سری عکسهای جالب پیدا کردم که دلم نیومد اونها رو برای شما هم به نمایش نذارم. این عکسها مربوط به کارهاییه که من برای یک مهمونی عصرونه انجام دادم، حالا اونها رو به شما هم نشون میدم.

Training-video-decorating-table-party-theme-way (3)

من معتقدم که برای یک مهمونی نباید خیلی زیاد کار کرد، طوری که هنگام نشستن کنار مهمون ها فقط خستگی کارها در چهره ما نمایان باشه، به همین دلیل هم هست که اینقدر هیجان زده ام تا راههای خوب برگزار کردن و آسان برگزار کردن یک مهمانی رو به شما نشون بدم.

اول از همه با ریختن تعدادی مروارید های رنگی و زیبا و خوراکی مانند این صورتی هایی که من انتخاب کردم، داخل گوشه یک نایلون براق و بستن سر اون می تونید خیلی راحت در کمتر در چند دقیقه یک اشک صورتی درست کنید. بعد میتونید با کاغذ رنگی سبز یک تکه کوچک مانند برگ بریده و به سر اون بچسبانید، حالا یک توت فرنگی زیبا و کوچولو خواهید داشت. اونها رو روی میز پذیرایی در کنار گلها و شیرینی هایی که می خواهید سرو کنید، بچینید، بعد ببینید که چه ظاهر فوق العاده ای به میز شما می دهند و همه مهمان ها را شگفت زده می کنند.

Training-video-decorating-table-party-theme-way (4)

میتونید از هر نوع مروارید رنگی خوراکی قرمز یا صورتی که دارید استفاده کنید، اگه از ترکیب اونها هم استفاده کنید بهتر خواهد بود. به عکس های زیر نگاه کنید.

این نوع مرواریدهای خوراکی را میتوانید به راحتی از بازار تهیه کنید. من تعدادی از آنها را نیز به صورت نم نم باران روی کیک های فنجانیم هم ریختم. تعدادی از اونها رو هم داخل کاغذهای کاسه ای مخصوص کیکهای کوچولو ریختم روی میز کنار بقیه چیزها گذاشتم.

باورتون نیمشه که میز پذیراییم چه ظاهر فوق العاده ای پیدا کرد، و مهمون ها هم چقدر هیجان زده شده بودند. شما هم میتونید این تجربه را انجام بدید. البته چون من در مهمونیم با توت فرنگی و کیک توت فرنگی پذیرایی کردم، از دونه های تزیینی صورتی و قرمز هم برای این تزیین استفاده کردم. شما می تونید طرح ها و رنگ های دیگر رو هم امتحان کنید.

 

 

+++++++++++++++++

+++++++++++++++++

+++++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا