تزیینات و کاردستی

آموزش تصویری بافت کیف توری برای لپ تاپ

آموزش تصویری بافت کیف توری برای لپ تاپ

 

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (1)

طرز بافت یک حمل کننده برای لپ تاپ

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (2)

من دیدم که یه طراحی برای حمل کننده لپ تاپ با ریسمان وجود نداره پس این ایده به ذهنم رسید تا چنین چیزی رو درست کنم.وقتی این پروژه رو شروع کردم چند ایده و معیار داشتم و عاقبت این ایده خوبی بود.صد درصد با ریسمان درست میشه، تقارن داره و از نظر هنری زیباست، گذاشتن و درآوردن لپ تاپ از اون کار ساده ایه.

چیز زیادی برای این کار لازم ندارین.
ریسمان:من فقط 13 متر ریسمان بکار بردم، اگه لپ تاپ شما بزرگتره ، ریسمان بیشتری لازم دارین.البته این ریسمانها خیلی ارزون هستن.
قیچی برای بریدن ریسمان
فندک برای سوزاندن ته کار
چسب Gaffer هم اختیاریه.اما چیز مفیدیه و باقی مانده ای روی ریسمان و لپ تاپ باقی نمی ذاره.اگه این چسب رو ندارید می تونید از چسب دیگه ای استفاده کنید.

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (3)

چهار تکه از ریسمان رو به یک اندازه ببرید.این ریسمانها همون بدنهء کارتون رو تشکیل میدن.بلندی ریسمانهای من 8 اینچه اما اگه لپ تاپ شما از نوت بوک 10 اینچی بزرگتره باید مقدار بیشتری ببرید. یه جفت ریسمان 6 اینچی دیگه هم برای دسته های کارتون نیاز دارید که دیگه اینجا عکسشو نذاشتم.اونا رو کنار بذارید چون حالا بهشون نیاز نداریم.توصیه می کنم ته ریسمانها رو بسوزونید تا از ریش و خراب شدنشون حین کار جلوگیری کنید. ریسمانهای بدنه رو جفت کنید و وسط اونها رو پیدا کنید، چسبشون زده و دو جفت رو جدا از هم بذارید.به اینجای کار که رسیدین چند تا نوار چسب بکنید و به لبه میز جایی دم دستتون بچسبونید.

قطعات چسب زده شده رو در مرکز بالای لپ تاپتون بذارید، یکی در هر طرف، و تا جایی که می خواین دسته ها باشن چسب به پایین بزنید.مطمئن شوید این کار رو برای دوطرف انجام دادین.جایی که ریسمانها به لبه لپ تاپ می رسند، یک گره متقاطع بزنید.آموزش گره متقاطع رو می تونید در اینترنت پیدا کنید ولی من اینجا تصویرشو براتون گذاشتم.بهش عادت می کنید چون زیاد از این گره ها باید بزنید.اما فعلا این کار رو برای هر چهار جفت ریسمان انجام بدید.اگه زیبایی کار واستون مهمه حتما گره ها رو به رو بیندازید.

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (4)

 

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (5)

 

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (6)

 

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (7)

 

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (8)

 

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (9)

 

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (10)

 

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (11)

 

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (12)

 

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (13)

 

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (14)

 

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (15)

 

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (16)

در هر دو طرف ریسمانها را طوری شل به هم ببافید که یک کناره باریک برای کارتون ایجاد بشه.نیازی نیست اونها رو بکشید و توصیه می کنم این کارو نکنید.اگه دوست ندارید این کارو بکنید می تونید فقط ریسمانها رو به دور یکدیگه حلقه بزنید. وقتی این کار رو انجام دادید یک گره متقاطع در هر جفت ریسمان بزنید.این کار رو با دو طرف بدنه انجام بدید.در هر جفت ریسمان ، یک گره تقریبا در یک اینچی بزنید تا زمانی که ریسمانها در تقریبا زاویه 45 درجه از کناره ها کشیده شوند.اگه متوجه نمی شید ، تصاویرو ببینید.

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (17)

 

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (18)

 Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (19)
Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (20)

هر جفت رو زیر لپ تاپ به سمت دیگه عبور بدید.درحالیکه ریسمانها رو به یکدیگر می پیچید.این کارو برای هر چهار جفت بطور قرینه انجام بدید.شکل دوم تصویر چیزی رو که می خوایم داشته باشیم نشون میده.هر جفت ریسمانها رو بگیرید و گره متقاطع بزنید.حالا ریسمانها رو مثل شکل بطور متقاطع از رو و زیر هم رد کنید.این کار رو برای هر دو طرف انجام دهید.

هر جفت ریسمان رو بگیرید و اونها رو به ریسمانهایی که به پایین لپ تاپ چسبوندید حلقه کنید. وقتی اونا رو حلقه کردید ، بافت کبری رو شروع کنید و به هر اندازه دوست دارید بافت رو بزنید.این بافت رو برای دوطرف بزنید.قبل از اینکه بافت کبری زیاد بشه مطمئن بشید که ریسمانها رو محکم کشیدید قبل از اینکه به چسب دسته برسید.این کار باعث میشه لپ تاپ بهتر در جای خودش بمونه و امن باشه.

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (21)

 

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (22)

توصیه می کنم لپ تاپ رو در بیارید و بعد ریسمانهای اتمام بافت کبری رو ببرید و بسوزونید.بعد می تونید دوباره اونو برگردونید.فکر نمی کنم دیگه لازم باشه بگم موقع سوزاندن ریسمانها مواظب باشید.

اون ریسمانهایی رو که در شروع کار کنار گذاشتید رو بردارید، وقتش رسیده که دسته های کار رو درست کنید.چسب رو از مرکز ریسمانها برداشته و شروع به بافت مار کبری کنید.وقتی دسته ها به اندازه ای شد که دوست دارید، انتهای اونو ببرید و بسوزونید.

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (23)

 

Training-video-of-bags-lace-the-lap-tops (24)

 

+++++++++++++++++++++

+++++++++++++++++++++

+++++++++++++++++++++

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا