تزیینات تولد

ساخت شمع با استفاده از کدو تنبل

ساخت شمع با استفاده از کدو تنبل

Construction - candles - using - the - pumpkin (1)

یک ایده خلاقانه و جالب برای درست کردن شمع. همانطور که میدونید پاییز فصل کدو تنبل های زیبا و دوست داشتنیه. بعضی از انواع کدوها برای خوردن مناسب نیستند، مانند اینهایی که من استفاده کردم. بنابراین میشه برای کارهای دیگه ای مثلا تزیینات خونه ازشون استفاده کرد.

 

البته این اولین باری بود که من می خواستم با کدو تنبل یک کار هنری انجام بدم، ولی فکر می کنم نتیجه کار خیلی هم بد نشده باشه. خوب برای شروع کار باید مواد زیر رو تهیه کنید:

1 عدد کدوی کوچولو،

تعدادی از سنگریزه های کوچولوی رودخانه

یک چاقوی تیز

و یک بسته شمع مناسب کار.

با نصف کردن کدو از نیمه کار را شروع کنید. فکر می کردم کار خیلی سخته باشه، ولی این طور نبود و خیلی هم از کارم لذت بردم. هرچه چاقوتون تیز تر باشه، کار راحتتر پیش میره.

Construction - candles - using - the - pumpkin (2)

خیلی لازم نیست وسواس به خرج بدید، ولی بهتره تا جایی که میتونید لبه های کارتون رو تر و تمیز کنید. خیلی هم مراقب دستاتون باشید، من که از چند جا بریدم! چون می خوام دو تا از این جاشمعی های زیبا داشته باشم، بنابراین از هر دو تکه کدو استفاده می کنم. پس هر دو رو تمیز کنید.

بعد نوبت به سنگها و شمع ها میرسه. در نهایت خوشبختیف من تونستم این شمع های کوچولوی مشکی رنگ رو پیدا کنم تا به راحتی بتونم در میان سنگهام پنهانشون کنم. فکر می کردم از این شمع های سفید بزرگ نصیبم میشه که مجبورم رنگشون کنم. ولی اگه شما نتونستید، همچین شمع هایی پیدا کنید، مهم نیست، میتونید از هرشمع دیگه ای استفاده کنید. فقط کافیه خوب پنهونشون کنید.

سنگها رو داخل کدو بریزید و بعد هم شمع رو در میونشون قرار بدید. طوری که خوب پوشیده بشه. هرمقدار که دوست دارید از سنگهای مختلف استفاده کنید. به همین سادگی کار تموم شد

Construction - candles - using - the - pumpkin (3)

 

Construction - candles - using - the - pumpkin (4)

 

 

 

 

+++++++++++++++

+++++++++++++++

+++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا