تزیینات تولد

طرز ساخت آویز مخصوص مهمانی و تولد

طرز ساخت آویز مخصوص مهمانی و تولد

How - Manufacturing - Pendants - special - party - and - Birthday (1)

این کاردستی با کاغذ کشی درست میشه. از این گل ها میتونید برای تزئین کردن خونه موقع مهمونی یا جشن برای بچه ها استفاده کنید و اونها رو از دیوار و یا سقف خونه آویزون کنید. 🙂

 وسایلی که نیاز دارید

  • کاغذ کشی (در رنگ های دلخواه)
  • چند رشته نخ
  • خط کش
  • قیچی

How - Manufacturing - Pendants - special - party - and - Birthday (2)

اول 8 تا لایه از کاغذ رو روی همدیگه قرار بدید. سعی کنید که دقیقاً رو همدیگه قرار گرفته باشن و لبه ی هیچکدوم از بقیه بیرون نزده باشه. برای یکدست و مرتب شدن کار پیشنهاد میکنم که آکاردئونی تا بزنید. 🙂 منظورم اینه که سری اول به هر میزان دلخواهی که میخواید تا بزنید. سری دوم، به اندازه ی عرض سری اول و همینطور تا آخر کار ادامه بدید. اینطوری عرض هر سری کاملاً با دقت اندازه گرفته میشه و در نتیجه با همدیگه مساوی هستن.

How - Manufacturing - Pendants - special - party - and - Birthday (3)

وقتی تا زدن تون تموم شد، با خط کش طول کارتون رو اندازه بگیرید و وسطش رو پیدا کنید. حالا از همین نقطه با یک رشته نخ اون رو محکم ببندید. سعی کنید دنباله ی نخ تون بلند باشه و زیاد بیاد. ازش برای آویزون کردن گل استفاده میکنیم. :(

How - Manufacturing - Pendants - special - party - and - Birthday (4)

حالا یه قیچی تیز و بزرگ (که قدرت بریدن چند لایه کاغذ رو داشته باشه) بردارید و هر دو انتهای کارتون رو روی هم بذارید و به صورت منحنی و یا نوک تیز برش بزنید. اگه دیدید قیچی تون قدرت برید ن چنین ضخامتی از کاغذ رو نداره، میتونید دو لبه ی انتهایی رو جداگونه برش بزنید. (دلیل اینکه گفتیم به صورت همزمان برش بزنید این بود که اونطوری یکدست تر میشه.

حالا شروع کنید به باز کردن و کشیدن کاغذ ها تا کارتون بعد پیدا کنه. فقط حواستون باشه که خیلی محکم کاغذها رو نکشید چون نازکن و ممکنه پاره بشن. خب دیگه! کار تموم شد. من از رنگ سبز استفاده کردم، اما شما می تونید از هر رنگ دلخواهی استفاده کنید. حالا میتونید برای مهمونی ها اون رو به دیوار یا سقف خوته تون وصل کنید.

+++++++++++++++++

+++++++++++++++++

+++++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا