سفره آرایی

تصاویری از تزیین قاشق و چنگال برای مهمانی ها

تصاویری از تزیین قاشق و چنگال برای مهمانی ها

 

Pictures-of-decorating-spoon-and-fork-to-Mhma (3)

 
برای این مدل تزئین باید چنگال‌ها را فقط برای دور برگ استفاده کنید و سطح داخلی برگ را با قاشق تزئین کنید. برای شروع کار چنگال‌ها را مثل همان برگ‌های درخت نخل به صورت منحنی بچینید. البته حواستان باشد قسمت منحنی چنگال باید به طرف داخل بیاید و وقتی که دو طرف برگ چیده شد قسمت میانی آن را به کمک قاشق‌هایی که به پشت قرار داده‌اید، پر کنید. تمام سطح داخل چنگال‌ها باید به کمک قاشق‌هایی که دارید پر شود تا زیبایی برگ بیشتر به چشم بیاید.

تزیین قاشق و چنگال برای مهمانی ها + تصویر

این روزها خانم‌های هنرمند وقتی مهمان دارند قاشق و چنگال‌ هایشان را هم با طرح‌هایی متفاوت تزیین می‌کنند و دیگر مانند قدیم کنار بشقاب‌ها نمی‌گذارند.
اگر شما هم می‌خواهید برای پذیرایی از مهمان‌هایتان قاشق و چنگال‌ها را طور دیگری بچینید بد نیست این روش‌های ساده را هم امتحان کنید. اگر هم تا به حال تجربه چنین کاری را نداشتید، نگران نباشید، چون این کار بسیار ساده و راحت است و به مهارت خاصی نیاز ندارد.
زمانی که تعداد مهمانان کم است نمی‌توانید برای تزئین قاشق و چنگال‌ها طرح خاصی داشته باشید. به همین دلیل هم بهتر است هر جفت قاشق و چنگال را کنار هم قرار دهید و خیلی ساده به کمک روبانی که با رنگ رومیزی و دستمال سفره‌ها هماهنگ است به هم وصل کنید و در نهایت با یک پاپیون روبان را محکم کنید. می‌توانید از دستمال سفره‌های رنگی کمک بگیرید و قاشق و چنگال را درون آنها قرار دهید.اما اگر تعداد مهمان‌های شما زیاد باشد دستتان هم برای تزئین قاشق و چنگال‌ها بازتر خواهد بود.
یکی از انواع روش‌های تزئین قاشق و چنگال درست کردن آنها به شکل درخت نخل است. برای این کار پنج عدد قاشق را کنار هم روی میز قرار دهید و بقیه قاشق‌ها را در بالای آنها به همان شیوه بگذارید تا تنه درخت نخل شما شکل بگیرد. بعد از این‌که تنه درختان حاضر شد نوبت به تزئین برگ‌های درخت می‌رسد که با استفاده از چنگال‌ها ساخته می‌شود. برای درست کردن آن هم باید چنگال‌ها را به صورت کج روی میز قرار دهید. البته دقت کنید برای هر برگ درخت نخل می‌توانید از حدود ده تا 15 عدد چنگال استفاده کنید. نکته مهم این است که بعد از قرار دادن اولین چنگال، چنگال دوم را کمی پایین‌تر از چنگال اول قرار دهید تا برگ‌ها کشیده و زیبا به نظر برسد.

Pictures-of-decorating-spoon-and-fork-to-Mhma (2)

تزیینی ساده برای قاشق و چنگال ها
یکی دیگر از تزئینات بسیار ساده این است که ابتدا لیوان‌ها را به صورت دایره بچینید. البته به جز لیوان می‌توانید از یک گلدان گرد هم استفاده کنید. حالا قاشق‌ها را دور لیوان‌ها یا گلدان‌تان بچینید به طوری که دسته قاشق‌ها به سمت لیوان یا گلدان باشد. سپس در میان هر قاشق یک عدد چنگال قرار دهید. اگر تعداد قاشق و چنگال‌ها زیاد باشد می‌توانید پس از یک دور کامل یک تا چند دور دیگر هم این کار را تکرار کنید.البته باید دقت داشته باشید برای دورهای بعد نباید دسته قاشق و چنگال‌ها به اندازه دور اول پیدا باشد و بهتر است حدود نیمی از طول دسته را زیر دور قبلی پنهان کنید.

Pictures-of-decorating-spoon-and-fork-to-Mhma (1)

 

+++++++++++++++

+++++++++++++++

+++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا