تزیین سالاد

تزیین سالاد ماکارانی مجلسی (سری سی و هشت)

تزیین سالاد ماکارانی مجلسی (سری سی و هشت)

تزیین سالاد ماکارانی

Decoration - salad - pasta - Parliament - Series - Thirty-eight

سالاد ماکارونی مجلسی:

پاستای صدفی ترک رو مثل ماکارونی آبکش می کنیم. مواد سالاد ماکارونی مثل خیارشور، کالباس، نخود فرنگی، هویج، سس مایونز، نمک، فلفل نگینی خرد شده و روغن زیتون را مخلوط کرده. مواد را با قاشق داخل پاستا می ریزیم. روی ظرف را سلفون میکشیم و داخل یخچال می گذاریم.

سالاد مرغ و ماکارونی

 

سینه مرغ ۲ عدد . ماکارونی فرمی ۱ لیوان . هویج ۲ عدد . سیب زمینی ۱ عدد . آبلیمو ۲ قاشق غذاخوری

سس مایونز ۳ قاشق غذاخوری . روغن زیتون ۳ قاشق غذاخوری . خیارشور ۱۰ عدد . کشمش ۱/۴ لیوان

طرز تهیه :

سیب زمینی ها را بپزید و ریز خرد کنید ، سینه های مرغ را با مقداری اب و نمک بپزید سپس ریش ریش کنید ، هویج ها را نگینی خرد کنید یا زنده نمایید ، خیارشورها را نیز ریز خرد کنید.

داخل کاسه ای مرغ های ریش ریش شده ، سیب زمینی های پخته ، هویج و خیارشور خرد شده ، سس مایونز ، کشمش ، روغن زیتون ، آبلیمو ، نمک و فلفل را اضافه کنید و خوب مخلوط نمایید.

داخل قابلمه ای تا نصف آب و چند قاشق نمک بریزید و روی حرارت قرار دهید و بگذارید به جوش بیاید سپس ماکارونی های فرمی را در آب حال جوش بیندازید و ۱۰ – ۱۵ دقیقه اجازه دهید بجوشد سپس با آب سرد آبکشی کنید و کنار بگذارید تا آب اضافی اش برود.

ماکارونی فرمی را به سالاد اضافه کنید و کمی هم بزنید تا مخلوط شود سپس داخل ظرف دربسته و به مدت ۲-۳ ساعت داخل یخچال قرار دهید تا خنک شود و پس از این مدت زمان سرو کنید ( مقدار سس مایونز سلیقه ای میباشد و میتوانید کمتر یا بیشتر کنید ).

 

تزیین سالاد ماکارانی

تزیین سالاد

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا