دکوراسیون

زیباترین پرده های سلطنتی سال 1395 – 2016 (سری دهم)

زیباترین پرده های سلطنتی سال 1395 – 2016

(سری دهم)

Beautiful - curtains - the - royal - year - 1395 - 2016 (1)

زیباترین پرده های سلطنتی سال 1395 – 2016

جدیدترین مدل پرده های سلطنتی با طراحی به روز و مدرن را در سایت آشپزی ها مشاهده نمایید. شیک ترین مدل پرده های 2016 را ببینید و لذت ببرید. طراحی یک دکوراسیون مدرن با مدلهای پرده زیبا و شیک.

در هر خانه پنجره های متعددی در ابعاد و به اشکال مختلفی وجود دارند که هر یک باید با پرده ای متناسب با ویژگی های خاص خود پوشانده شوند. هنگامی که قصد دارید پرده ای برای یک پنجره انتخاب کنید باید مدلی را برگزینید که هم به لحاظ زیبایی و هم از نظر کاربردی برای آن پنجره و دکوراسیون اطرافش مناسب باشد.

بلندی یا کوتاهی، عریض بودن یا باریکی پنجره، نحوه باز و بسته شدن آن و چگونگی و محل قرار گرفتن آن در دیوار برخی از اطلاعاتی هستند که تصمیم گیری ما درباره مدل پرده را تحت تاثیر قرار می دهند. مدل انتخابی شما برای پرده باید امکان باز و بسته شدن راحت پنجره ها و درهای شیشه ای را فراهم کند و مدل پرده نباید موجب ایجاد اشکال و مزاحمت در این امر شود.

Beautiful - curtains - the - royal - year - 1395 - 2016 (2)

اگر در زیر پنجره رادیاتور شوفاژ نصب شده است بهتر است آن را با پرده، به خصوص پرده ضخیم، بپوشانیم زیرا در زمستان مانع انتشار گرما در محیط اتاق خواهد شد. در چنین مواردی می توان از یک پرده بلند دو تکه و در صورت تمایل والان از جنس آن استفاده کرد که در دو طرف پنجره جمع می شوند و در قسمت وسط از یک سایبان که در مواقع لازم بسته شده و پنجره را می پوشاند بهره گرفت.

Beautiful - curtains - the - royal - year - 1395 - 2016 (3)

چنانچه بودجه محدودی در اختیار دارید انتخاب مقدار بیشتری پارچه ارزان قیمت بهتر از مقدار کمتری پارچه گران قیمت است. زیرا از پارچه بیشتر می توان پرده ای پرچین تر دوخت و پرده پرچین تر همواره نمایی زیباتر خواهد داشت. دوخت پرده های دولایه از پارچه های رنگین، به اتاق هایی که طراحی و دکوراسیون رنگینی دارند زیبایی بیشتری می بخشد. این پرده ها را به صورتی جمع کنید که لایه زیرین نیز دیده شود.

Beautiful - curtains - the - royal - year - 1395 - 2016 (4)

دوخت پرده های دولایه از پارچه های رنگین، به اتاق هایی که طراحی و دکوراسیون رنگینی دارند زیبایی بیشتری می بخشد. این پرده ها را به صورتی جمع کنید که لایه زیرین نیز دیده شود.

Beautiful - curtains - the - royal - year - 1395 - 2016 (5)

اگر پنجره در فرورفتگی دیوار قرار گرفته باشد می توان پرده را درون این فرورفتگی یا بیرون از آن نصب کرد. اما نصب پرده در داخل فرورفتگی و در نتیجه فاصله بسیار کم آن با پنجره، اگرچه به زیبایی پرده و پنجره می افزاید اما مانع عبور بخش اعظم نور می شود و فضا را تاریک می کند. همچنین در این صورت پرده باید از ابعاد قاب پنجره پیروی کند.

Beautiful - curtains - the - royal - year - 1395 - 2016 (6)

 

 

تزیینات نوروز 1395

 

 

 

 

 

 

 

 

 

++++++++++++++

++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا