دکوراسیون

چیدمان رنگی در دکوراسیون خانه ویژه نوروز 95

چیدمان رنگی در دکوراسیون خانه ویژه نوروز 95

رنگی کردن دکوراسیون خانه

آیا می خواهید چیدمان فضای خانه تان را با توجه به بودجه تان تغییر دهید؟ شما می توانید برای چیدمان های مختلف یک سری از وسایل تان را ثابت نگه دارید که همین مساله به بودجه تان بسیار کمک می کند.
در اینجا ما یک اتاق نشیمن داریم که داخل آن یک مبل سنتی، یک میز جلو مبلی که تلفیقی از شیشه و اهن است وجود دارد. دیوارهای این اتاق هم به رنگ بژ هستند. ما به شما یاد می دهیم که با اضافه کردن رنگ های می توانید دکوراسیون تان را تغییر دهید.
دکوراسیونی گرم با رنگ های قرمز :
رنگ های گرمی با تم رنگی قرمز بیشتر مناسب فصل پاییز هستند. یک چراغ رومیزی قرمز می تواند تمام توجه ها را به سمت میز کنار مبلی جلب کند. برای تکمیل کردن دکوراسیون تان می توانید از یک فرش با ترکیب رنگی قرمز و سفید، کوسن های قرمز و تلفیقی قرمز و سفید و دو تابلو کوچک قرمز روی دیوارتان استفاده کنید. تنها نکته این است که در استفاده از رنگ قرمز نباید زیاده روی کنید و باید تعادل را رعایت کنید.

Layout - Color - in - Decoration - Home - Specials - Nowruz 95 (2)

دکوراسیونی با رنگ آبی مناسب فصل زمستان :
برای داشتن یک دکوراسیون زمستانی می توانید از رنگ آبی استفاده کنید. برای داشتم این دکور زمستانی ابتدا برای میز جلوی مبلی تان از 3 گلدان سفالی آبی در سایزهای مختلف استفاده کنید. با این کار تمام توجه ها را به میز جلو مبلی تان جلب می کنید. برای کامل کردن دکوراسیون می توانید از یک چراغ رومیزی با پایه آبی، کوسن و فرش هایی با تلیفق رنگی آبی و سفید، یک تابلو نقاشی با زمینه آبی و حتی یک ساعت رومیزی با صفحه آبی استفاده کنید. نکته مهم در اینجا این است که برای به کار بردن رنگ آبی نباید از یک تم آبی استفاده کنید و حتما باید ترکیبی از چند تم رنگ آبی باشد.

Layout - Color - in - Decoration - Home - Specials - Nowruz 95 (3)

دکوراسیونی با رنگ ارغوانی و بنفش برای بهار و تابستان :
رنگ ارغوان یا بنفش روشن رنگ سال 2014 است. در این دکور کانون اصلی مانند دکور اول همان چراغ رومیزی با پایه ارغوانی تیره است. می توانید از یک فرش و کوسن هایی با ترکیب رنگی ارغوانی روشن و سفید استفاده کنید. چون در انیجا از ارغوانی روشن استفاده کرده ایم برای جان دادن به دکوراسیون از رنگ های زرد پر رنگ هم استفاده می کنیم که بیشتر دکورمان را از حالت بهاری به تابستانی سوق می دهد. ایده جالب برای رنگی کردن چیدمان تان تابستانی سوق می دهد

Layout - Color - in - Decoration - Home - Specials - Nowruz 95 (1)

 

نوروز 95

چیدمان رنگی در دکوراسیون

دکوراسیون

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا