تزیینات نوروز

هفت سین 2016 | تزیین سفره هفت سین نوروز 95

هفت سین 2016 | تزیین سفره هفت سین نوروز 95

تزیین سفره هفت سین

Haft Seen -2016 - decoration - tablecloths - Haft Seen - Nowruz -95 (2)

هفت سین 2016 | تزیین سفره هفت سین نوروز 95

هفت سین با تخم مرغ های رنگی

بیشتر ما تخم مرغ های رنگی در سفره هفت سین را خیلی دوست داریم. می توانید امسال تعداد این تخم مرغ ها را بیشتر کنید و اگر نقاشی تان بد نیست هفت تخم مرغ را بردارید و روی هر کدام یکی از سین های سفره را نقاشی کنید. حالا هفت تخم مرغ دیگر را بردارید و آن ها را بشکنید و خالی کنید و از پوستشان به عنوان ظرفی برای سنجد و سمنو استفاده کنید. ظرف های تخم مرغی شما می تواند پوششی از پولک یا رنگ یا اکلیل داشته باشند. می توانید توی سبزه تان چند جوجه با مرغ و خروس هم بگذارید که هفت سین تخم مرغی تان حسابی سوژه شود.

هفت سین به همراه پرندگان بهاری

ایده هفت سین آسمانی را پسندید؟ خوب شما یک ایده این چنینی دیگر هم دارید آیا تا به حال در ویترین مغازه ها چشم تان به پرنده های سفالی خورده است. اگر اهل سفال یا کار با خمیر گل چینی هستید خودتان می توانید پرنده های کوچکی را درست کنید و از آن ها بخواهید امسال رونق بخش سفره هفت سین تان باشند. اگر کمی حوصله داشته باشد، می توانید پرنده ها را با رنگ های مختلف رنگ آمیزی کنید. یا برای پرنده های تان آشیانه ای زیبا با کاموا و کرک و پنبه درست کنید.

هفت سین با یادگاری های مادربزرگ

اگر اهل نوستالژی بازی هستید و حال و هوای قدیم را خیلی دوست دارید می توانید برای سفره هفت سین تان به سراغ ایده هایی بروید که شما را به حال و هوای گذشته ببرد. تهیه سفره ای از جنس ترمه یا تهیه ظروف سفالی آبی یا سبز می تواند به سفره تان جلوه زیبایی بدهد. خوب است برای این سفره سراغ تنگ های قدیمی بروید . گذاشتن یک گلدان شمعدانی و آینه و شمعدان عروسی مادرتان زیبایی سفره تان را چند برابر خواهد کرد. به جای گشتن در بازار برای وسایل قدیمی می توانید سری به خانه مادربزرگ تان و کمدها و صندوقچه قدیمی اش بزنید. من به شما پیشنهاد می دهم از سینی مسی مادربزرگ تان و چینی های گل سرخ اش اصلا چشم پوشی نکنید. قدیمی ها رو طاقچه ای های دست دوز با گلدوزی های زیبا دارند که می توانید به جای سفره از آن ها استفاده کنید. برای این که دل مادربزرگ را هم بدست بیاورید بهتر است قول یک مراسم شیشه پاک کنی یا جارو زدن حیاط را به او بدهید. در عوض شما امسال صاحب یک سفره سنتی و منحصر به فرد می شوید.

 

Haft Seen -2016 - decoration - tablecloths - Haft Seen - Nowruz -95 (3)

هفت سین 2016 | تزیین سفره هفت سین نوروز 95

مدل سفره هفت سین 95

 نوروز 95

Haft Seen -2016 - decoration - tablecloths - Haft Seen - Nowruz -95 (4)

هفت سین 2016 | تزیین سفره هفت سین نوروز 95

جدیدترین مدل های تزیین سفره هفت سین برای عید نوروز

 

Haft Seen -2016 - decoration - tablecloths - Haft Seen - Nowruz -95 (1)

 

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95

هفت سین 2016 | تزیین سفره هفت سین نوروز 95

تزیینات نوروز

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا