دکوراسیون

چیدمان مبلمان در منزل برای نوروز 95 ( سری اول)

چیدمان مبلمان در منزل برای نوروز 95

( سری اول)

 

Layout - sofa - at - home - for - Nowruz - 95 - Series - First (1)

چیدمان مبلمان در منزل برای نوروز 95

 

اگر شما قصد تغییر دکوراسیون منزل دارید و برای خرید مبل جدید یا اینکه فقط نمای داخلی خانه را قصد تغییر دارید شما می توانید مبل ها را روی اصول بچینید تا بهتر و شود دکوراسیون منزل شما با ما همراه باشید.

به نظر کارشناسان و کسانی که طراحی دکوراسیون انجام می دهند برای تغییر اولین کاری که انجام می دهند تغییرات را رو کاغذ می آورند یعنی آنچه که در ذهن از منزل شما دارند روی کاغذ ترسیم میکنند یعنی به این صورت که ابعاد اتاق ,محل پنجره ها و همچنان محل های سیستم های گرمایی و سرمایی منزل را در این نقشه میکشند.

Layout - sofa - at - home - for - Nowruz - 95 - Series - First (2)

در مرحله دوم شما باید در نظر داشته باشید برای دیدن و تماشای تلویزیون یا اینکه برای تماشا چشم انداز بیرون از خانه یا اینکه فقط برای همنشینی و دور همی می باشد باید تصمیم گرفت که برای چ چیز می باشد .اگر شما می خواهید برای تماشای تلویزیون میل ها را بچنید باید این قوانین را رعایت کنید مثلا اگر صفحه نمایش ۴۰ اینچی دارید باید فاصله آن تا مبلمانتان ۳ متر باشد.

یا اینکه میخواهید دور شومینه جم بشوید و مبل بچنید باید نکات را رعایت کنید.

Layout - sofa - at - home - for - Nowruz - 95 - Series - First (3)

اگر اتاقی که قصد دارید که مبل را بچنید کوچیک کی باشد باید شما از قرار دادن همه اجزا و کامل مبل ها خود داری کنید یا اینکه اگر برای گفتگو و دور همنشینی قصد دارید مبل بچنید شما باید صندلی های رو به روی هم نباید بیشتر از ۲.۵ متر با یکدیگر فاصله بدهید.نکته بعدی این می باشد شما باید اول تکه مبل های بزرگتر در دستور کار خود در ابتدا قرار دهید.

Layout - sofa - at - home - for - Nowruz - 95 - Series - First (4)

اصولی ترین کار شما این می باشد که برای چه فضای میخواهید مبل در منزل بچنید همچنان که در پاراگراف بالا ذکر کرده ایم زیرا با این کار وسایل و چیدن شما اصولی تر میشود.

Layout - sofa - at - home - for - Nowruz - 95 - Series - First (5)

اگر می خواهید در سالن پذیرایی مبل بچنید و فضای رسمی ایجاد کنید باید شما مبل ها را بصورت تقارن بچنید تا فضای شما رسمی و مناسب باشد که برای مهمونی و خصوصا مراسم های خواستگاری این فضا عالی می باشد.

Layout - sofa - at - home - for - Nowruz - 95 - Series - First (6)

شما باید دقت داشته باشید که در قسمت های ورودی منزل یا ورودی اتاق از قرار دادن مبل های بزرگ خود داری کنید یا اینکه ورودی را خلوت قرار دهید یعنی به این صورت که حدود ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر برای ورودی فاصله قرار دهید.

برای چیدن میز عذا خوری هم باید این نکات را رعایت کرد بین هر لبه میز و دیوار حدود ۱۲۰ سانتی متر فاصله وجود داشته باشد در صورت محدودیت فضا حداقل ۹۰ سانتی متر فاصله نیاز است که شما بتوانید دور میز بچرخید به راحتی و نکته برای اتاق خواب که باید رعایت شود این است که بین تخت و دیوار حداقل ۶۰ سانتی متر فاصله باشد و بین تخت تا در، در حالت باز نیز ۹۰ سانتی متر فاصله باشد.

Layout - sofa - at - home - for - Nowruz - 95 - Series - First (7)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

++++++++++++++

  • دکوراسیون

++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا