دکوراسیون

چگونه خانه را دلباز و زیبا تزیین کنیم – نوروز 95

چگونه خانه را دلباز و زیبا تزیین کنیم

 نوروز 95

 

The trick to - for - Layout - house - of - little - Nowruz - 95 (1)

چگونه خانه را دلباز و زیبا تزیین کنیم

مساحت خانه بزرگ یا کوچک فرقی ندارد اگر شما دکوراسیون منزل را از لوازم دکوری مناسب از نظر طرح و رنگ انتخاب کنید خانه زیبا و دلباز می شود . درصورتیکه با ترفندهای چیدمان ، انتخاب لوازم و رنگ مناسب جهت دلباز و زیباتر شدن خانه آشنا نیستید با این مطلب همراه ما باشید تا ترفند هایی برای دلباز شدن و زیبایی هرچه بیشتر منزل خود بیاموزید .

 

فقط رنگ های روشن

برای دلباز شدن خانه می بایستی در رنگ دیوارها حتما از رنگ های روشن استفاده کنید . البته از بین رنگ های روشن نیز با سلیقه ی خود و هماهنگ با سایر قسمت های دکوراسیون منزل رنگ سرد و یا رنگ گرم روشن را انتخاب کنید . توجه داشته باشید برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل تمامی اجزای دکوراسیون مجموعه ای از رنگ های سرد و یا رنگ های گرم نباشند چراکه تناقض خود یک زیبایی به حساب می آید .

رنگ‌هاي تند ممنوع

درست است که رنگ های تند بیشتر به چشم می آیند و جذابیت خاصی دارند اما به دلیل اینکه رنگ غالب در فضا هستند با ایجاد تمرکز افراد بر روی خود فضا را کوچکتر نشان می دهند . در واقع شما در رنگ بندی و چیدمان دکوراسیون باید رنگ ها و لوازم دکوری را به گونه ای انتخاب کنید که شخص پس از ورود به فضا بر روی رنگ یا جزئی خاص تمرکز نکند و تمام فضا را در دید خود داشته باشد این موضوع سبب می شود فضا از نظر شخص بزرگتر به نظر برسد . به همین جهت یادتان باشد از رنگ هایی مانند قرمز، نارنجي تند و زرد برای ديوارها و سقف استفاده نكنيد . البته اگر به رنگ های تند علاقه دارید می توانید آن ها را در فضاهایی مانند اتاق خواب و یا جزئی کوچک از دکوراسیون پذیرایی به کار ببرید .

 

The trick to - for - Layout - house - of - little - Nowruz - 95 (2)

رنگارنگ نباشید

همانطور که گفته شد سعی کنید از مجموعه ای کاملا همرنگ و یا از یک طیف سرد یا گرم استفاده نکنید . استفاده چند رنگ در فضا و کمی تناقض زیبایی ایجاد می کند . اما این زیبایی در صورتی است که فقط از دو یا سه رنگ هماهنگ استفاده شود و نه بیشتر . مثلا انتخاب يك تركيب دوتايي يا سه‌تايي از آبي، سفيد و قهوه‌اي يا سبز، سفيد و قهوه‌اي يا قهوه‌اي، سفيد و كرم انتخاب‌ مناسبي مي‌تواند باشد.

فقط ریزنقش ها

اگر از کاغذ دیواری استفاده می کنید طرح کاغذ دیواری ساده يا با بافت ريز باشد . هرچه بافت های درشت تر در طرح دیوارها به کار رود فضای خانه کوچکتر به نظر می رسد . قانون ریز نقش ها در سایر بخش های دکوراسیون نیز وجود دارد برای مثال مجسمه‌هاي بزرگ، گلدان‌هاي حجيم، ميزهايي با بدنه يك‌دست و مبل‌هاي درشت و فرش هایی با طرح های گل درشت فضای خانه های کوچک را کوچک تر می کنند . برای هر خانه با توجه به مساحت آن لوازم دکوراسیون تهیه کنید .

نورپردازی

سعی کنید نورپردازی خانه به گونه ای باشد که فضایی که می خواهید بزرگتر به نظر برسد مانند پذیرایی نور بیشتری از سایر قسمت های کناری به خود اختصاص دهد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

++++++++++++++

  • دکوراسیون

++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا