دکوراسیون

استفاده از صدف در تزیین وسایل منزل -نوروز 95

استفاده از صدف در تزیین وسایل منزل

نوروز 95

 

Use - of - oysters - in - decorating - furniture - Home - Nowruz - 95 (1)

طراحی دکوراسیون منزل با صدف های دریایی

شاید برایتان جالب باشد که با صدف های دریایی بتوانید دکوراسیون منزل خود را طراحی کنید . اگر از خود می پرسید در کدام قسمت از دکوراسیون منزل می توان از صدف های دریایی استفاده کرد با ادامه مطلب همراه ما باشید تا روش استفاده از این صدف ها را جهت تزئین وسایل منزل بیاموزید .

تعدادی صدف دریایی جمع آوری کنید . می توانید صدف های دریایی را از بازار تهیه کنید و یا از ساحل جمع آوری نمائید . در ابتدا می بایستی صدف ها را به خوبی بشوئید و سپس بر روی آن ها اسپری براق کننده بزنید و اجازه دهید تا خشک شوند . اکنون می توانید وسایل منزل را تزئین کنید . چند نمونه از تزئین و طراحی وسایل منزل با صدف های دریایی در ادامه مطلب آمده است .

اگر ساعت هایی ساده در منزل دارید می توانید تعدادی صدف دریایی در رنگ ها و طرح های مختلف را با سلیقه ی خود به دور ساعت بچسبانید . ساعت فوق العاده شیک شده و از سادگی خارج می شود.

یکی از تزئینات منحصر بفرد لوازم منزل ، تزئین و طراحی صندلی های قدیمی می باشد . شما به راحتی می توانید صندلی های قدیمی و بی استفاده را به صندلی دکوری تبدیل کنید. برای این کار کافیست پودر سنگ، گچ، چسب چوب و مقداری آب را با هم مخلوط کرده و مقداری رنگ دلخواه به مخلوط تهیه شده اضافه کنید . سپس تمام قسمت های صندلی را بوسیله ی کاردک به این مخلوط آغشته کنید و توجه داشته باشید که سطح بدست آمده باید صاف و بدون ناهمواری باشد . اکنون می توانید با صدف های دریایی مختلف صندلی را به دلخواه تزئین کنید .

Use - of - oysters - in - decorating - furniture - Home - Nowruz - 95 (2)

به راحتی دور آینه ها را با صدف تزئین کنید . می توانید برای زیبایی کار تعدادی مروارید را نیز به کار ببرید .

Use - of - oysters - in - decorating - furniture - Home - Nowruz - 95 (3)

صدف های دریایی بزرگ تر را می توان به عنوان گلدان به کار برد . بخصوص گذاشتن این گلدان های صدفی بر روی میز پذیرایی زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل می دهد .

Use - of - oysters - in - decorating - furniture - Home - Nowruz - 95 (4)

کاربرد دیگر صدف های دریایی تزئین و طراحی انواع گلدان ها در منزل می باشد . می توانید با استفاده از خلاقیت خود گلدان های ساده در منزل را به گلدان های شیک و زیبایی تبدیل کنید .

Use - of - oysters - in - decorating - furniture - Home - Nowruz - 95 (5)

 

Use - of - oysters - in - decorating - furniture - Home - Nowruz - 95 (6)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

++++++++++++++

  • دکوراسیون

++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا