دکوراسیون

مبلمان های مدرن و جدید سال 2016

مبلمان های مدرن و جدید سال 2016

 

Furniture - of - Modern - and - new - year - 2016 (1)

مبلمان مناسب

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این مبل هایی که ما سال ها است از آن ها در دکوراسیون خانه های مان استفاده می کنیم، هر کدام اسم مخصوص به خود را دارند. این مساله برای خود من که بسیار جالب بود، بنابر این با خودم فکر کردم که شاید برای شما هم جالب باشد که مبل های خانه تان را بیشتر بشناسید و در موقع خرید کردن فرد حرفه ای تری به نظر برسید. تا انتهای این مطلب با ما همراه و هم قدم باشید تا با ۹ نوع مبل و سبک های دکوراسیونی مناسب آن ها آشنا شویم.

مبلمان های رکلاینر

مناسب برای خانه هایی با دکوراسیون خانه به سبک مدرن و تلفیقی
راحتی ها و مبلمان های رکلاینر دارای تکیه گاهی متحرک، و تطبیق پذیر و همچنین سطح استراحتگاه قابل تنظیم برای پاها هستند. ساز و کار اجرایی رکلاینر ها با موتوری انجامی می شود که هم سطح با دو دست در طرف مبل قرار گرفته است، هم چنین با کمک کنترل از راه دور می توانید این مبل را به هر حالتی که تمایل دارید تنظیم کنید. تکیه گاه و سطح قرار گیری پاها نیز در این نوع از مبل ها قابل تنظیم است

Furniture - of - Modern - and - new - year - 2016 (2)

مبلمان های سالنی

مناسب برای دکوراسیون خانه های مدرن
این صندلی های کوتاه و بدون دسته، نشیمن گاهی عمیق و بسیار راحت دارند که بسیار خوشایند است، این نوع مبل های معمولا دارای پایه های چوبی کوتاه هستند که اغلب موارد به ساختار اصلی مبل متصل بوده و به طور کامل دیده می شود. در بعضی موارد هم پایه های آن استیل است.

Furniture - of - Modern - and - new - year - 2016 (3)

مبلمان های هتلی

مناسب برای دکوراسیون داخلی خانه هایی با سبک معاصر
این سبک مبلمان ها جلوه ای بسیار ساده با خطوطی ملایم دارند و بیشتر در لابی هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند. نشیمن این مبلمان ها معمولا دارای دو روکش است، یکی روکش اصلی سرتاسری برای خود مبل و یکی هم روکشی محافظ که در زیر آن قرار می گیرد. تکیه گاه این مبلمان ها دارای زاویه، دسته ها معمولا دارای روکش و پایه ها هم صاف و چوبی هستند.

Furniture - of - Modern - and - new - year - 2016 (4)

مبل های هاروارد

مناسب برای دکوراسیون داخلی خانه هایی با سبک معاصر و مدرن
این مبل ها دارای تکیه گاه های منحنی، نشیمن گاه وسیع و دسته های گرد هستند. معمولا پایه های این مبل ها چوبی و ثابت است، اما در بعضی موارد دیده شده است که در زیر پایه ها، چرخ های کوچکی به منظور جا به جایی راحت تر آن ها تعبیه می شود.

Furniture - of - Modern - and - new - year - 2016 (5)

مبل هایی با پشتی بالدار

مناسب برای دکوراسیون خانه های تلفیقی و روستیک
این نوع مبل ها، تکیه گاهی بلند با دسته های کوتاه و گرد دارند. در دو طرف تکیه گاه این مبل، دو تکه اضافی به صرورت دو بال جلو آمده که در ارتفاع سر فرد قرار می گیرند و باعث می شوند تا جایی مناسب برای قرار گیری سر به وجود بیاید. پایه های این نوع مبل ها هم چوبی و بدون روکش است.

Furniture - of - Modern - and - new - year - 2016 (6)

مبل های رسمی (توکسدو)

مناسب برای دکوراسیون های مدرن
این نوع مبل دسته های بلند و ارتفاع با تکیه گاه مبل دارد. همچنین پایه های این مبل، صاف، بدوت تراش، بدون روکش و به طور کامل قابل دید است.

Furniture - of - Modern - and - new - year - 2016 (7)

مبل های لوئیس

مناسب برای دکوراسیون داخلی خانه هایی به سبک کلاسیک
مبلی با سبک لوئیس، فریم چوبی بسیار شکیل و مجلل دارد که به پایه های چوبی S شکل با انحنایی زیبا ختم می شود. تکیه گاه این مبل ها، روکش دار، محکم ومعمولا با فرم های جالب هستند و نشیمن آن ها هم حالتی گرد و برآمده دارد.

Furniture - of - Modern - and - new - year - 2016 (8)

مبل با دسته های گرد و پایین

مناسب برای اغلب سبک های دکوراسیونی به غیر از کلاسیک و روستیک
این مبل محبوب ترین مدل مبل است که در اغلب خانه ها یافت می شود. دسته های این مبل گرد و کوتاه است. این مبل ها اغلب به صورت تمام پارچه یافت می شوند و دارای تشکچه هایی هستند که باعث می شوند تکیه گاه کوتاه تر یا بلند تر شود. مزیت دیگر این مبل های این است که می توانند پایه دار، یا بی پایه باشند.

Furniture - of - Modern - and - new - year - 2016 (9)

 

مبل هایی با چوب های برجسته

مناسب برای خانه هایی به سبک روستیک و کلاسیک
این نوع مبل، تکیه گاه و نشیمن گاهی با روکش پارچه وپایه و دسته هایی چوبی دارند. معمولا هم ارتفاع نشیمن آن ها بسیار زیاد است و زیر سازی نشیمن و تکیه گاه آن ها بسیار سفت و محکم است.
پیشنهاد می کنم سری به اهالی فن چیدانه بزنید و از بخش مبلمان خانگی دیدن کنید. مطمئن هستم که می توانید مبلمان مورد علاقه خودتان را در آن جا پیدا کنید و از سریع ترین راه ممکن به خواسته خود برسید.

 

 

 

 

 

 

+++++++++++

+++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا