دکوراسیون

شیک ترین چیدمان برای آپارتمان 27 متری

شیک ترین چیدمان برای آپارتمان 27 متری

 

The most stylish - Layout - for - apartment - 27 yards (1)

دکوراسیون آپارتمان کوچک به مساحت 27 متر مربع

خانه های مدرن امروزی مساحتی بسیار کوچکتر از خانه های دلباز قدیمی دارند اما مهم نیست چرا که با علم طراحی دکوراسیون داخلی منزل و خانه های زیبا می توان یک طراحی مناسب برای این دسته از خانه های کوچک اجرا کرد. دکوراسیون منزل دنیای مد نمناک 2 نمونه از طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان مدرن به مساحت 27 متر مربع را برایتان با بیان اصول و جزئیات دکوراسیون داخلی جمع اوری کرده است که خواهید دید.

 

The most stylish - Layout - for - apartment - 27 yards (2)

بخش اول مدل دکوراسیون آپارتمان کوچک را نسان می دهد که رنگ سفید و دودی اصلی ترین رنگهای ان را تشکیل می دهند. نورپردازی کاملا حرفه ای در سقف و دیوارهای این آپارتمان از ارکان دلباز نشان دادن آن است. دقت کنید که نورپردازی در سقف آشپزخانه به صورت رده ای و در اتاق پذیرایی و خواب به صورت متمرکز اجرا شده است.پشت فضای نشینمن تخت و فضای اتاق خواب تعبیه شده است.

در عین زیبایی نظم پیاده شده در دکوراسیون داخلی این آپراتمان واضح است. قفسه بندی و نصب شلف هایی در اندازه های اصولی برای جای دادن لباس و وسایل دیگر نکته ی دیگری است که برای استفاده بهینه از فضای داخلی خانه ای به مساحت 27 متر مربع پیاده شده است.حمام و دستشویی یک آپارتمان کوچک باید به گونه ای طراحی و ساخته شود که فضای کافی برای شستشوی راحت درنظر گرفته شود.

The most stylish - Layout - for - apartment - 27 yards (3)

 

 

 

 

 

 

 

++++++++++++

++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا