انواع دسر

طرز تهیه پاناکوتای وانیلی با سس انبه

پاناکوتا یکی از دسرهای بین المللی است که به روش ها و طعم های مختلف تهیه می شود. دسر پاناکوتا یکی از پرطرفدارترین دسرها در جهان است که در بیشتر رستوران ها سرو می گردد. شما به راحتی می توانید این دسر خوشمزه را با بیشتر میوه ها و طعم های مختلف تهیه کنید. در ادامه این مطلب طرز تهیه پاناکوتای وانیلی را با سس انبه برایتان آماده کنیم.

مواد لازم برای تهیه پاناکوتای وانیلی با سس انبه :

خامه صبحانه۴۰۰ گرم
شیر۱ لیوان
پودر ژلاتین۳ قاشق چایخوری
شکر۱/۲ لیوان
انبه۲ عدد
پودر هل۱/۲ قاشق چایخوری
وانیل۱/۲ قاشق چایخوری

طرز تهیه شیر انبه موز خوشمزه در خانه

طرز تهیه پانکوتای وانیلی با سس انبه:

  1. مرحله اول

    ۱ قاشق چایخوری پودر ژلاتین را داخل یک کاسه بریزید و چند قاشق آب به آن اضافه کنید، روی بخار آب کتری یا سماور قرار دهید وبه مدت ۱۰ دقیقه هم بزنید تا ژلاتین حل شود.

  2. مرحله دوم

    انبه ها را پوست کنید و گوشت انبه را جدا کنید به همراه پودر هل داخل یک قابلمه بریزید. قابلمه را روی حرارارت متوسط قرار دهید و هم بزنید تا انبه ها گرم شوند. انبه ها را با پشت چنگال له کنید و ژلاتین حل شده را اضافه کنید بعد از روی حرارت بردارید.

  3. مرحله سوم

    پوره انبه را به ارنفاع یک بند انگشت داخل لیوان های سرو مورد نظر بریزید و داخل یخچال قرار دهید تا انبه ها خنک و سفت شوند.

  4. مرحله چهارم

    باقی مانده پودر ژلاتین را داخل یک کاسه بریزید و چند قاشق غذاخوری آب اضافه کنید روی بخار آب کتری یا سماور قرار دهید و به مدت ۱۰ دقیقه هم بزنید تا ژلاتین حل شود.

  5. مرحله پنجم

    خامه، شیر، شکر و اسانس وانیل را داخل یک قابلمه بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید هم بزنید تا مواد با هم مخلوط و داغ شوند نباید بجوشد.

  6. مرحله ششم

    بعد ژلاتین حل شده را اضافه کرده و با هم مخلوط کنید، لیوان ها را از یخچال خارج کرده و پاناکوتا را کم کم روی لایه قبلی بریزید.

  7. مرحله هفتم

    لیوان های پاناکوتای وانیلی با سس انبه را داخل یخچال قرار دهید تا خود را ببند و خنک شود بعد با انبه های خرد شده تزئین کنید.

پاناکوتای وانیلی با انبه
به این مطلب امتیاز دهید
خلاصه موضوع آشپزی
recipe image
نام غذا
طرز تهیه پاناکوتای وانیلی با سس انبه
نام سرآشپز
منتشر شده در تاریخ
زمان آماده سازی
زمان پخت
زمان کامل
میانگین امتیاز
51star1star1star1star1star Based on 1 Review(s)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا