انواع نوشیدنی ها

آموزش درست کردن معجون سبز + نکات

آموزش درست کردن معجون سبز + نکات

معجون سبز

Training - Create - potions - Green - Tips

 

این معجون خوشمزه با مواد تشكیل‌دهنده، شما را شگفت‌زده خواهد كرد ضمن آنكه برخی از افرادی كه به مشكل دیابت مخصوصا دیابت نوع 2 دچار هستند، ادعا كرده‌اند بعد از مصرف این اسموتی در طول چند هفته نه تنها وزن‌شان كاهش پیدا كرده، بلكه قند خون‌شان هم پایین آمده است.

مواد لازم :

اسفناج تازه: دو الی سه برگ
خیار: سه برش متوسط به صورت حلقه‌ای
ساقه كرفس: یك دوم
دارچین: یك قاشق چای‌خوری
توت فرنگی فریزری: دو عدد
تخم شربتی: یك قاشق غذاخوری
زغال اخته: نصف لیوان
جو پرك: سه قاشق غذاخوری
كاكائو تلخ: یك قاشق غذاخوری
شیربادام شیرین‌نشده: یك فنجان

 

طرز تهیه :

همه مواد را داخل مخلوط كن بریزید و تا 10 دقیقه آنها را هم بزنید.

– شاید شنیدن اسم توت فرنگی در فصل زمستان برای‌تان جالب و كمی غریب باشد اما به دلیل گلخانه‌ای شدن، توت فرنگی دیگر در همه فصل‌ها موجود است. بله این میوه تابستانی دیگر تبدیل به میوه چهارفصل شده است.

– این معجون برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 می‌تواند نقش موثری داشته باشد اما چه بهتر كه افراد عادی هم از این پس خودشان را به خوردن معجون‌های سلامتی عادت دهند.

– برای تهیه شیر بادام می‌توانید بادام را در آب خیس كنید تا پوست قهوه‌ای رنگش جدا شود، سپس آن را خرد کرده و به شیر بدون شكر اضافه كنید.

– از این به بعد معجون سبز برای انجام این سه كار (كاهش وزن، انرژی برای ورزش و برنامه غذایی سالم) به شما کمک می‌کند.

– این معجون می‌تواند جایگزین مناسبی برای نوشیدنی‌های پركالری و سرشار از قند باشد. همچنین سوخت‌وساز بدن شما را بالا می‌برد.

یك جایگزین برای قند

توت‌فرنگی منبع خوبی از فیبر، ویتامین C، فولات، پتاسیم و آنتی‌اكسیدان‌هاست كه این مواد مغذی باعث می‌شوند توت‌فرنگی به عنوان یك جایگزین شیرین موجب افزایش سلامت قلب، كاهش خطر ابتلا به انواع سرطان و در كل ارتقای سلامت بدن مصرف شود، مصرف همچنین توت‌فرنگی به دلیل داشتن نوعی قند به نام لولوز می‌تواند برای افرادی كه مشكل دیابتی دارند، بی‌ضرر باشد.

به لاغرشدن شما كمك می‌كند

هنگامی كه مردم در جست‌وجوی شیر كامل هستند، شیر بادام جایگزین خوبی است چون خاصیت درمانی مختلفی دارد. اگر در حال كاهش وزن هستید؛ شیر بادام می‌تواند در برنامه غذایی شما نقش موثری داشته باشد. شیر بادام به كاهش وزن‌تان كمك می‌كند. فراموش نكنید كه شیربادام تنها 60كالری دارد؛ به همین خاطر می‌تواند در برنامه غذایی شما جایگاه ویژه‌ای داشته باشد، همچنین با خوردن آن می‌توانید خطر ابتلا به حمله قلبی را كاهش دهید. نوشیدن شیر بادام بدون افزودن مواد قندی برای افراد دیابتی مفید است چرا كه به كنترل دیابت كمك می‌كند و به دنبال آن در قوی شدن استخوان‌های‌تان هم بی‌تاثیر نیست.

هركاكائویی چاق‌كننده نیست!

وقتی اسم كاكائو به میان می‌آید خیلی از افراد یاد چاقی و اضافه وزن می‌افتند، اما فراموش نكنید كه كاكائو خاص یا همان تلخ خواصی دارد كه از چشم خیلی‌ها پنهان مانده است؛ ویتامین A، ویتامین 1B، ویتامین 2B، ویتامین 3B، ویتامین C و ویتامین E را می‌توان در دانه‌های كاكائو پیدا كرد، همچنین شكلات سرشار از كلسیم و فسفات است

 

نوشیدنی کرفس

معجون سبز

انواع نوشیدنی ها

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا