تازه های آموزش انواع غذاها

سیب زمینی شیرین شکم پر با تخم مرغ برای صبحانه (تصویری)

سیب زمینی شیرین شکم پر با تخم مرغ برای صبحانه

(تصویری)

Potatoes - Sweet - belly full - with - egg - to - Breakfast - image (1)

اغلب ما عاشق خوردن تخم مرغ برای صبحانه هستیم ، تخم مرغ رو اکثرا به صورت آب پز شده یا املت درست می کنیم . ولی من در اینجا تصمیم گرفتم یه صبحانه ی پر محتوا تر و مغذی رو با استفاده از سیب زمینی و تخم مرغ درست کنم . این غذا یه نوع سیب زمینی شکم پره . برای درست کردن این سسب زمینی شکم پر ، علاوه بر تخم مرغ از پنیر موزارلا و گوشت دودی و مقداری جعفری خرد شده ی تازه هم استفاده کردم . من برای این کار سیب زمینی شیرین رو ترجیح میدم چون نه تنها خوشمزه تره ، بلکه بسیار مغذی تر و دارای ویتامین های B , C , D و آهن و منیز یمه . شما از این غذا می تونین به عنوان یه شام سبک هم استفاده کنین . مدت زمانی که برای درست کردن این غذا نیاز دارین 30 دقیقه است که 10 دقیقه مربوط به آماده سازی مواد و 20 دقیقه صرف پخت می شه . این مقدار مواد لازم ذکر شده ، برای استفاده ی 4 نفر مناسبه .

 

Potatoes - Sweet - belly full - with - egg - to - Breakfast - image (2)

مواد مورد نیاز برای درست کردن این دستور غذایی به شرح زیر می باشد :

مواد لازم

2 عدد سیب زمینی شیرین پخته شده ی بزرگ ( برای پختن سیب زمینی ها ، اون ها رو به مدت یک ساعت توی فر با دمای 400 درجه ی فارنهایت یا 200 درجه ی سانتی گراد قرار بدین ، بعد از پخته شدن سیب زمینی ها ، می تونین با یه چنگال اون ها رو تست کنین ، اگه کاملا پخته شده باشن چنگال راحت داخل سیب زمینی ها فرو میره و سیب زمینی ها کاملا نرم هستن)

2 پیمانه پنیر موزارلا ی خرد شده

4 تکه گوشت دودی

4 عدد تخم مرغ

مقداری جعفری خرد شده تازه

مقداری نمک و فلفل

Potatoes - Sweet - belly full - with - egg - to - Breakfast - image (3)

 

Potatoes - Sweet - belly full - with - egg - to - Breakfast - image (4)

 

Potatoes - Sweet - belly full - with - egg - to - Breakfast - image (5)

 

طرز تهیه این غذا :

ابتدا هر کدام از سیب زمینی های پخته شده رو از وسط مطابق تصویر با چاقو به دو نیم تقسیم کنین . و با استفاده از یه قاشق یا ملاقه ، یه مقدار از گوشته ی داخل سیب زمینی رو وردارین ، تا درون سیب زمینی ها گود بشه . هر چقدر از داخل سیب زمینی ها رو بیشتر وردارین جای بیشتری برای اضافه کردن گوشت دودی و پنیر دارین . در این مرحله هر کدوم از تخم مرغ ها رو مثل تصویر توی هر قسمت از سیب زمینی ها بشکونین و مقداری نمک و فلفل بهش بزنین ، سپس روی تخم مرغ ها پنیر موزارلا بریزین . حالا تکه های گوشت دودی رو اضافه کنین و سیب زمینی پر شده رو به مدت 20 دقیقه توی فر با دمای 350 درجه ی فارنهایت و یا 180 درجه ی سانتی گراد قرار بدین . پس از گذشت 20 دقیقه ، سیب زمینی ها رو از فر بیرون بیارین و روی اون ها رو با جعفری خرد شده ی تازه تزئین کنین ، این غذا واقعا برای صبحانه مقوی و لذیذ و خوشمزست ، پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنین .

 

 

++++++++++++++++

++++++++++++++++

++++++++++++++++

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا