تازه های آموزش انواع غذاها

آموزش طرز تهیه 14 نوع غذای ساده و فوری مخصوص شام

آموزش طرز تهیه 14 نوع غذای ساده و فوری مخصوص شام

 

آموزش طرز تهیه 14 نوع غذای ساده و فوری مخصوص شام را در بخش تازه های آموزش انواع غذاها در سایت آشپزی ها مشاهده کنید.

اگر وقتی از محل کار به خانه بر می‌گردید و آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید تمام شب در آشپزخانه کار کردن برای تهیۀ شام است، ادامه این مطلب را بخوانید تا به جای در هم بردن چهرۀ خود برای ابراز خستگی و البته نیاز به رفع گرسنگی، با چند نوع پیشنهاد غذایی آشنا شوید. شاید برخی از آنها کمک خوبی برای سریع آماده کردن سفره باشند.

غذاهای سریع و رضایت بخش برای خانواده همه را خوشحال نگه خواهد داشت و به شما زمان بیشتری برای لذت بردن از با هم بودن می‌دهد.

اسپاگتی

این غذای کلاسیک ایتالیایی براحتی آماده می‌شود و افراد خانواده را کاملا سیر می‌کند. می‌توانید از پاستای گندم و یا به عنوان غذای فاقد گلوتن از پاستای نشاسته استفاده کنید. پخت ورمیشل تنها ۳ دقیقه طول می‌کشد و نوع گندم آن حدود ۶ دقیقه. ماکارونی‌های رشته‌ای هم فقط در چند دقیقه پخته می‌شوند.

 

ماکارونی و پنیر

ماکارونی و پنیر غذای مورد علاقه بچه‌ها و بزرگترهاست. برای تنوع بیشتر می‌توانید از پنیر موتزارلا بجای پنیر چدار استفاده کنید. مقداری بروکلی نیز اضافه کنید تا از سبزیجات هم استفاده کرده باشید. پخت این غذا تنها ۲۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

 

همبرگر

همبرگر را با پنیر بپوشانید و با کاهو و گوجه فرنگی آرایش کنید. زمان پخت یک همبرگر به طور متوسط ۴ دقیقه خواهد بود می‌توانید در صورت لزوم ۱ دقیقه دیگر نیز به آن اضافه کنید. حواستان به زمان باشد زیرا هنگامی که یک همبرگر نپخته را دوباره سرخ می‌کنید همبرگر پخته خشک خواهد بود.

 

تاکو

بین نان‌های تاکو از مرغ، گوشت گاو و یا میگو استفاده کنید و روی آن‌ها را با سبزیجات و پنیر به عنوان یک وعده غذایی خوشمزه مکزیکی بپوشانید. تنها چیزی که با وجود نان ذرت مکزیکی باید بپزید گوشت است که سرخ کردن آن کمتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد. اگر از گوشت چرخ کرده استفاده می‌کنید در حالیکه آن را سرخ می‌کنید با یک کاردک آن را جدا جدا کنید و به نان‌های ذرت مکزیکی خود بمالید سپس کاهو، گوجه فرنگی و پنیر اضافه کنید و در صورت تمایل سس بریزید.

 

سالاد سرآشپز

کمی گوشت سرد با پنیر یخ زده بردارید، کمی تخم مرغ نیمرو کنید و سالادی درست کنید که همه خانواده دوست داشته باشند. سالاد سرآشپز معمولا با ژامبون، بوقلمون، مرغ، گوشت گاو کباب شده یا هر ترکیب دیگری درست می‌شود. خیار، گوجه فرنگی و کاهو نیز از مواد اساسی این سالاد می‌باشند.

 

استیر فرای

گوشت و سبزیجات دلخواه خود را ترکیب کرده و در ماهی تابه با حرارت بالا سرخ کنید این کار ۳ تا ۶ دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد.

 

کباب مرغ با سیب زمینی پخته و ذرت

قبل از گریل کردن با خواباندن سینه مرغ کبابی در سس باربکیو کمی به آن عطر و طعم بدهید. با چنگال در سیب زمینی‌ها چند سوراخ ایجاد کنید و سپس در مایکروویو قرار دهید. سینه مرغ را به صورت پروانه‌ای برش دهید تا سرعت سرخ شدن بالا رود. مدت پخت این غذا ۲۰ دقیقه می‌باشد.

 

فاجیتا

به گوشت و سبزیجات خود ادویه بزنید و غذایی درست کنید که خانواده‌تان به زودی آن را فراموش نکند. بسته به نوع گوشتی که انتخاب می‌کنید، پخت مواد اولیه شما باید حدود ۱۰ دقیقه طول بکشد.

 

پنیر سرخ شده

بچه ها عاشق ساندویچ های پنیر سرخ شده هستند. کمی گوجه فرنگی، قارچ، آووکادو، پنیر موتزارلا یا چدار اضافه کنید و مقدار اندکی کره یا مارگرین روی نان بمالید و هر طرف را به مدت 1 دقیقه سرخ کنید.

 

سوپ مرغ رشته فرنگی

مرغ را با کمی حبوبات، سبزیجات و رشته فرنگی در قابلمه بیاندازید و حرارت را روی کم تنظیم کنید وقتی از محل کار به خانه بر می گردید غذا آماده است.

 

شیش کباب

سیخ کباب را به مدت ۲۰ دقیقه در آب بخیسانید قبل از آماده کردن گوشت و سبزیجات. بهترین راه کباب کردن است که ۱۰ دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد. این غذای خوشمزه با برنج کامل می‌شود.

 

فلفل دلمه‌ای شکم پر

فلفل دلمه‌ای را با سبزیجات، گوشت چرخ کرده، سس گوجه فرنگی، برنج و پنیر پر کنید. اگر می‌خواهید می‌توانید از گوجه فرنگی و پیاز خرد شده استفاده کنید. فلفل دلمه‌ای را به مدت ۲۵ دقیقه و با حرارت ۳۵۰ درجه فار‌‌نهایت در سس گوجه فرنگی تفت دهید.

 

پیتزا

خمیر آماده پیتزا بخرید، سس گوجه فرنگی و روغن زیتون اضافه کنید. اجازه دهید بچه‌ها بخشی از کار را به عهده بگیرند. بسته به نوع خمیر پخت پیتزا با حرارت ۳۵۰ درجه فار‌‌نهایت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

 

املت و میوه

صبحانه برای شام! هر کس می‌تواند انتخاب کند که در املت خود چه بریزد اما یک وعده غذایی برای تمام افراد خانواده نیازمند تمرین و تکرار است پس ناامید نشوید. با سرخ کردن سبزیجات و گوشت شروع کنید، در صورت لزوم روغن بیشتری اضافه کنید و در تخم مرغ هم زده خود بریزید. هنگامی که سطح تخم مرغ شروع به حباب زدن و خشک شدن کرد آن را بر گردانید. چند دقیقه آن طرف را نیز سرخ کنید. پنیر اضافه کرده و هم بزنید.

 

 

 

 

غذای ساده و فوری

 

3.4/5 - (28 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا