تازه های آموزش شیرینی پزی

چگونگی کاراملیزه کردن شکلات سفید با کره

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که دوست دارید شکلات کاراملیزه را درست و طعم آن را بچشید روشی که استفاده میکنیم می توان به عنوان جادوی آشپزی دانست که بسیار می تواند لذیذ باشد. این روش عطر و طعم خاصی را به شیرینی پزی و پخت انواع شیرینی می دهد که برای این منظور از شکلات سفید معمولی به همراه کره استفاده میکنیم برای خانواده های خود این دستورالعمل را به کار ببرید و هنر آشپزی خود را نشان دهید.

کاراملیزه کردن شکلات سفید معمولی بهمراه کره

کاراملیزه کردن شکلات سفید با کره

مرحله اول: ریز کردن شکلات

در مرحله اول شکلات سفید را خرد میکنیم و به تکه های بسیار ریز تبدیل میکنیم و سپس آن را در یک ظرف نسوزی مانند ظرفی که در آن برای گرم کردن غذا یا پختن لازانیا و غیره استفاده میکنید بریزید و مقداری کره به آن اضافه کنید تا طعم خاصی نیز به شکلات دهد سپس ظرف مورد نظر را در یک فر با 250 درجه فارنهایت حرارت دهید.

شکلات کاراملیزه

مرحله دوم: گذاشتن در فر و مخلوط کردن شکلات

پس از گذشت 15 دقیقه شکلات سفید شکل اولیه خود را از دست میدهد و یواش یواش به شکل مایع در می آید برای اینکه مخلوط جدید ته نگیرد و خوب بپزد در هر 10 دقیقه آن را هم بزنید و مخلوط کنید

شکلات سفید

مرحله سوم: آماده شدن شکلات

بعد از گذشت 60 دقیقه شکلات کاراملیزه شده شما رنگ خودش را میگیرد و همان چیزی می شود که انتظار می رود و می توانید از فر خارج کنید.

تهیه شکلات

مرحله چهارم: سرو کردن شکلات کاراملیزه شده

شکلات سفید کاراملیزه شده را در یک ظرف بریزید یا در همان ظرف خود بزارید تا مدتی بماند و در هوای اتاق کم کم شکل بگیرد و کمی سخت شود و حالت کاملا شلی خود را از دست دهد و در نهایت بعد گذشت مدت زمان کوتاهی می توانید مصرف کنید و لذت ببرید.

رنگ شکلات سفید

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا