خوراک سادهخوراک ماکارونیغذاهای اصلی

پاستای گوشت همراه با پنیر چدار

پاستای گوشت همراه با پنیر چدار یکی از خوشمزه ترین و ساده نرین دستور های پاستا است تا در کنار دوستان و خانواده از آن لذت ببرید. برای تهیه این پاستا به گوشت چرخ کرده، پنیر چدار، کنسرو گوجه فرنگی، پیاز و پاستا نیاز دارید. برای آشنایی با این دستور مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

پاستای گوشت همراه با پنیر چدار

پاستای گوشت همراه با پنیر چدار

مواد لازم:

1 عدد پیاز
1 قاشق غذاخوری روغن زیتون
227 گرم گوشت گاو چرخ کرده
2 قاشق غذاخوری آرد چند منظوره
510 گرم کنسرو گوجه فرنگی
2 فنجان آب گوشت گاو
230 گرم  ماکارونی
114 گرم پنیر چدار ، خرد شده
2 قاشق غذاخوری سس مخصوص هات داگ (اختیاری)
2 عدد پیازچه، خرد شده (اختیاری)

دستور پخت:

پیاز را ریز خرد کنید. پیاز ، روغن زیتون و گوشت گاو را به یک ماهیتابه بزرگ اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​تفت دهید تا گوشت گاو کاملاً سرخ شود و پیاز نرم و شفاف شود. در صورت نیاز ، چربی اضافی را تخلیه کنید. آرد را به ماهیتابه اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید و یک دقیقه دیگر بپزید. آرد شروع به پوشاندن کف ماهیتابه می کند. مراقب باشید آرد نسوزد.

کنسرو گوجه فرنگی و آب گوشت گاو را به ماهیتابه اضافه کنید و هم بزنید تا آرد از ته ماهیتابه حل شود. ماکارونی نپخته را به ماهیتابه اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شود. مایع موجود در ماهیتابه ممکن است ماکارونی را به طور کامل نپوشاند ، اما مشکلی نیست. یک در روی ماهیتابه بگذارید ، حرارت را به متوسط ​​​​تغییر دهید و بگذارید مایع به جوش بیاید.

هنگامی که به جوش آمد ، آن را سریع هم بزنید تا هرگونه ماکارونی از ته ماهیتابه جدا شود ، در آن را برداشته و حرارت را کم کنید. بگذارید پاستا بجوشد ، گاهی اوقات هم بزنید ، حدود 10 دقیقه یا تا زمانی که ماکارونی نرم شود و سس غلیظ شود بپزید. از روی حرارت بردارید. چدار خرد شده را به ماهیتابه اضافه کنید و هم بزنید تا آب شود. سس هات داگ را داخل سس بریزید و سپس پیاز سبز خرد شده را روی آن بریزید. گرم سرو کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا