انواع ساندویچ

طرز تهیه ساندویچ ذرت پنیری در کمترین زمان

ساندویچ ذرت پنیری یکی از انواع غذاهایی است که با استفاده از پنیر پیتزا تهیه می شود. این غذا هم خوشمزه است و هم به سرعت آماده می شود و به همین دلیل یک انتخاب عالی برای افرادی به شمار می رود که نمی توانند وقت زیادی را در آشپزخانه مشغول باشند. شما می توانید از این ساندویچ خوشمزه هم به عنوان صبحانه و هم عصرانه استفاده کنید. اگر دوست دارید با طرز تهیه این ساندویچ آشنا شوید، توصیه می کنیم که ما را در ادامه این مقاله از آشپزی همراهی کنید.

ساندویچ ذرت پنیری

طرز تهیه ساندویچ ذرت پنیری

همان طور که اشاره شد این غذا به سرعت آماده می شود. جالب است بدانید که ساندویچ ذرت پنیری طرز پخت بسیار آسانی دارد و به همین دلیل هر کسی می تواند آن را تهیه کند. در این غذا از مواد مقوی استفاده شده و به همین دلیل مصرف آن می تواند به سلامتی شما نیز کمک کند.

غذاهای همراه

شما می توانید همراه با این ساندویچ خوشمزه از انواع آبمیوه های طبیعی استفاده کرده و اگر قصد دارید آن را به عنوان نهار مصرف کنید، انواع خوراک مرغ می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد.

موارد مورد نیاز برای تهیه ساندویچ ذرت پنیری

+ 8 عدد نان تست

+ 2 قاشق غذاخوری پنیر خامه ای

+ نصف یک ذرت شیرین متوسط

+ یک چهارم لیوان پودر خردل

+ به میزان لازم فلفل چیلی

+ سبزی تازه به میزان لازم ( ترجیحا جعفری یا گشنیز )

+ 2 قاشق چای خوری کره صاف شده

طرز تهیه گام به گام ساندویچ ذرت پنیری

گام اول: در مرحله اول توصیه می شود که پنیر خامه ای را 15 دقیقه بیرون یخچال قرار دهید تا به خوبی نرم شود. همچنین اگر عجله دارید می توانید ظرف حاوی پنیر را بر روی اجاق قرار دهید تا سریعتر این اتفاق رخ دهد البته ما روش اول را پیشنهاد می دهیم. حالا باید سایر مواد مانند پودر خردل، فلفل، سبزیجات تازه مانند جعفری و گشنیز را با آن مخلوط کنید.

گام دوم: در این مرحله باید تمام موادی که با هم ترکیب کرده اید را به خوبی هم بزنید تا یک خمیر یک دست و یکنواخت ایجاد شود.

گام سوم: در مرحله سوم نوبت به اضافه کردن ذرت می رسد. بهتر است دانه های ذرت را چند ساعت قبل پخته باشید تا طعم بهتری پیدا کنند. همچنین شما می توانید از ذرت های آماده ای که در بازار به صورت بسته بندی شده وجود دارد نیز استفاده کنید.

گام چهارم: در این مرحله باید تمام مواد را به دقت با یکدیگر مخلوط کنید.

گام پنجم: مخلوط به دست آمده را بر روی نان های تست بمالید.

گام ششم: در این مرحله بر روی قسمت های بیرونی نان تست از کره استفاده کنید.

گام هفتم: در این مرحله نان های تست را درون ساندویچ ساز قرار داده یا این که آنها را بر روی اجاق سرخ کنید تا رنگ طلایی پیدا کنند.

گام آخر: ساندویچ شما آماده است شما می توانید آن را به صورت سرد یا گرم سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا