انواع دسر

طرز تهیه وافل پاستری پف

طرز تهیه وافل پاستری پف

سلام به همه دوست داران آشپزی ، امروز براتون یه صبحانه خوش مزه آماده کرده ایم به اسم وافل پاستری پف که خیلی خوشمزه بوده و سرعت پخت بالایی نیز دارد. این غذای بسیار خوشمزه یک غذای کامل با تمام مواد مغذی برای بدنه که تو وعده صبحانه میشه ازش استفاده کرد. در این غذا انواع میوه های تازه استفاده شده است که بسیار برای سلامتی مفید هستند و به خاطر قند طبیعی که دارند هم شیرین هستند و هم از افزایش وزن جلو گیری می کنند.

وافل پاستری پف

در این صبحانه خوش مزه از توت فرنگی استفاده شده که هم قند طبیعی دارد و هم برای معده و دستگاه گوارش بسیار مفید می باشد. در ایران معمولا صبحانه در بهترین حالت به نون پنیر گردو یا تخم مرغ آب پز و یا املت و نیمرو ختم می شود که بسیار تکراری و بدون مواد مغذی هستند. امروز برای شما عزیزان یک صبحانه کامل با موز آماده کرده ایم که در اول صبح تمام ویتامین های مورد نیازتان را دریافت کرده و روزی سر حال و شاداب در ادامه خواهید داشت.

این غذا خیلی راحت آماده میشه و کسایی که حتی یه بار هم آشپزی نکردن با خوندن این دستورالعمل به راحتی می تونن یه دست پخت عالی در درست کردن صبحانه داشته باشن. مواد این غذا بسیار قابل دسترس هستند و به راحتی می تونید از این مواد استفاده کرده و از تمامی سوپر مارکت های موجود قابل تهیه می باشد.

مواد مورد نیاز صبحانه وافل پاستری پف

دو فنجان آرد همه منظوره

یک قاشق چای خوری نمک

چهار قاشق چای خوری بکینگ پودر

دو قاشق سوپ خوری شکر سفید

دو عدد تخم مرغ

یک و نیم فنجان شیر گرم

یک سوم فنجان کره ، آب شده

یک قاشق چای خوری وانیل

یک فنجان توت فرنگی تکه شده

روش آماده سازی صبحانه وافل پاستری پف

وافل ها یکی از بهترین مواد غذایی برای صبحانه ها می باشند که به سرعت انرژی از دست داده شده هنگام خواب را باز آوری می کند که موجب ریکاوری بدن و دستگاه گوارش می شود و معده را که مدت زیادی خالی مانده را با مواد مفید پر خواهد نمود.

گام اول :

ابتدا یک کاسه آماده کرده و آرد ، بکینگ پودر ، شکر سفید و نمک را درونش ریخته و با قاشق هم می زنیم تا کاملا با هم مخلوط شوند.

سپس آهن یا ظرف تهیه وافل را روی حرارت مناسب قرار می دهیم تا پیش گرم شوند.

گام دوم:

در یک کاسه دیگر تخم مرغ ها را با شدت هم می زنیم و پودر وانیل ، کره و شیر را به ان اضافه می کنیم و هم می زنیم تا کاملا مخلوط شوند ، سپس مخلوط شیر را با مخلوط ارد ترکیب کرده و هم می زنیم تا خمیر یک دستی بدست اوریم.

گام سوم :

خمیر به دست آمده را درون وافل ساز انتقال می دهیم و اجازه می دهیم تا کاملا پخته شود و رنگش طلایی شده و خود وافل ترد شود.

گام چهارم :

در پایان نیز با توت فرنگی های تکه شده وافل ها را تزئین می کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا