تازه های آموزش انواع غذاهاغذاهای فست فود

طرز تهیه پیتزا کاستروله

طرز تهیه پیتزا کاستروله

سلام به همه دوست داران آشپزی ، امروز براتون یه پیتزا خوش مزه با پاستا و میگو آماده کرده ایم به اسم پیتزا کاستروله که خیلی خوشمزه و خوش خوراکه. در این غذا انواع سبزیجات تازه استفاده شده است که بسیار برای سلامتی مفید هستند و به خاطر فیبر بالایی که دارند موجب کاهش وزن نیز می شود. این غذای بسیار خوشمزه یک غذای کامل با تمام مواد مغذی برای بدنه که تو تمام وعده های غذایی میشه استفاده کرد اما به عنوان یک شام بسیار لذیذ خواهد بود.

پیتزا کاستروله

زمان پخت این پاستا بسیار کم می باشد و فقط به یک ساعت زمان نیاز دارد و جزو غذا های فست فودی به حساب می آید ، که طعم بی نظیری نیز دارد.

این دستور غذایی بسیار راحته و کسانی که اولین بار می خواهند آشپزی کنند با مشاهده این دستور غذایی به راحتی می توانند غذای دلخواه خود را آماده کرده و استفاده کنند.

این پیتزا بسیار خوش مزه بوده و پیشنهاد می کنم حتما این پیتزا را در کنار خانواده میل کنید.

مواد موجود در این پیتزا زیبا بسیار در دسترس بوده و می توانید این مواد را از سوپر مار کت های اطراف منزل تهیه کنید و با درست کردن آن اعضای خانواده را به یک غذای جذاب و خوشمزه دعوت نمایید.

مواد مورد نیاز پیتزا کاستروله

دو فنجان پاستا پخته شده

200 گرم گوشت خام گوسفندی

یک عدد پیاز ، خرد شده

دو حبه سیر ، له‌ شده

یک فلفل دلمه‌ ای بزگ سبز ، خرد شده

یک فنجان سوسیس پپرونی تند

300 گرم سس پیتزا

چهار قاشق سوپ خوری شیر

یک فنجلان پنیر پیتزا رنده شده

روش آماده سازی پیتزا کاستروله

پیتزا یکی از بهترین و مشهور ترین غذا های ایتالیایی می باشد که با ذائقه تمام افراد مناسب بوده و طرفداران بی شماری نیز در تمام جهان به خود اختصاص داده است.

گام اول:

ابتدا پاستا ها را با توجه به دستور پخت پشت بسته داخل یک قابله بزرگ آماده کرده و آب کش می نماییم.

گام دوم :

سپس فر را روشن نموده و دمای آن را روی 175 درجه سانتی گراد و یا 350 درجه فارنهایت قرار می دهیم تا پیش گرم شود و تمام محیط فر را گرم کرده باشد.

گام سوم :

ابتدا یک ماهی تابه بزرگ را روی حرارت متوسط قرار می دهیم و دو قاشق غذا خوری روغن زیتون را اضافه کرده و تفت می دهیم سپس مقداری پیاز ، سیر و فلفل سبز را که خرد کرده بودیم به آن اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا پیاز ها رنگشان طلایی شود.

گام چهارم :

گوشت ها را درون مواد ریخته و هر طرف را حدود 8 دقیقه تفت می دهیم تا رنگ گوشت قهوه ای شود ، سپس رشته فرنگی ، سوسیس پپرونی ، سس پیتزا و شیر را به مواد اضافه می کنیم و روی حرارت متوسط قرار داده و کاملا میکس می کنیم و 10 دقیقه می پزیم.

در پایان نیز مواد را در یک ظرف مناسب پیتزا پخش کرده و رویش پنیر پیتزا می ریزیم و به درون فر هدایت می کنیم و 5 تا 10 دقیقه می پزیم.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا