تزیین سالاد

آموزش تزیین فانتزی سالاد همراه با عکس

میوه ها و سبزیجات از جمله موادی هستند که دارای ترکیبات بی نظیری همچون انواع ویتامین و فیبر می باشند. این موضوع باعث می شود که استفاده از آنها به صورت مستقیم بر روی سلامت بدن تاثیر بگذارد. متاسفانه بچه ها چندان به خوردن سالاد های سبزجیات و میوه علاقه ندارند. شما می توانید با تزیین زیبا و چشم نواز باعث شوید که آنها نیز از این مواد با ارزش استفاده کنند. به همین دلیل ما در این مقاله از آشپزی سعی می کنیم شما را با برخی از روش های تزیین فانتزی سالاد آشنا کنیم.

تزیین فانتزی سالاد

تزیین فانتزی سالاد

انواع سالاد وجود دارد مانند سالاد ماکارونی ،سالاد فصل،سالاد الویه و سالاد میوه و سبزیجات که هر کدام خاصست عای دارد و نزیین این سالادها بسیتر راحت است همان طور که در بالا نیز اشاره شد، میوه ها و سبزیجات خواص و فواید فراوانی دارند. به همین دلیل بیشتر دانشمندان توصیه می کنند که در طول روز از چنین موادی استفاده کنیم. تهیه سالاد می تواند یک راه عالی برای تامین این مواد باشد. هر چه مواد موجود در سالاد زیباتر تزیین شده باشند، فرد تمایل بیشتری برای خوردن آنها نشان می دهد. به همین دلیل است که امروزه تزیین غذا ها یک هنر محسوب می شود و ارزش زیادی نیز دارد. تزیین سالاد به صورت فانتزی اشتهای هر کسی را دو چندان می کند.

مواد مورد نیاز برای تزیین فانتزی سالاد

+ انواع میوه ها و سبزیجات تازه

+ یک چاقو تیز برای برش دادن

+ یک بسته خلال دندان

تزیین فانتزی سالاد

سالاد گوجه

در درست کردن سالاد گوجه این موارد را با الویت انجام دهید: گوجه ها را طوری برش دهید که از یک طرف پوست داشته باشند. سعی کنید آنها را به شکل برگ گل دربیاورید. یک انگور در مرکز گل قرار داده و از برگ نعنا نیز برای برگ استفاده کنید. می توانید یک سری خیار پوست کنده را نیز به عنوان چمن قرار دهید.

تزیین فانتزی سالاد

سالاد هندوانه

در این سالاد از هندوانه استفاده نمی شود بلکه فقط تزیین به این شکل است. بدین منظور کافی است که کلم و گوجه را ریز کرده و سپس خیار را رنده کنید. آنها را به ترتیب رنگ مانند عکس بالا قرار دهید.

تزیین فانتزی سالاد

سالاد میوه طاووسی

شما برای این سالاد توت فرنگی، تمشک، گلابی، انگور، کیوی و پرتقال نیاز دارید. توت فرنگی و کیوی را ریز کنید. همچنین از پرتقال های پوست شده استفاده کنید و میوه ها را همانطور که در تصویر نشان داده شده قرار دهید.

سالاد به شکل گل

سالاد به شکل گل

شما برای این سالاد به پیاز، خیار، گوجه فرنگی، هویج و خلال دندان نیاز دارید. همه چیز را مانند تصور بالا در کنار یکدیگر قرار دهید.

سالاد میوه ای دلفینی

سالاد میوه ای دلفینی

موز، انگور، توت فرنگی و هندوانه را بردارید و آنها را همانطور که در تصویر نشان داده شده ترتیب دهید.

تزیین فانتزی سالاد میوه ای

سالاد میوه ای تیکا

برای تهیه این سالاد کیوه را قطعه قطعه کرده و آناناس را ریز کنید. شما می توانید از انگور، توت فرنگی و انبه نیز استفاده کنید. آنها را مانند تصویر بالا، در خلال دندان ها به سیخ بکشید.

برای دیدن اموزش تهیه دیگر سالادهت مانند سالاد ماکارونی،سالاد کاهو و غیره مقالات انها را در سایت اشپزی ها مطالعه کنید.

2.6/5 - (8 امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا