انواع پیش‌غذا

طرز تهیه بروسکت گوجه فرنگی در خانه

بروسکت از جمله غذا های معروف بین المللی است که طرفداران زیادی دارد و خاستگاه آن به کشور ایتالیا برمی گردد. از بروسکت به عنوان یک پیش غذای عالی یاد می شود که بسیار ساده تهیه می شود. بسیاری تصور می کنند چون این غذا بین المللی است، آماده کردنش بسیار ساخت و دشوار می باشد اما در واقع بروسکت از جمله راحت ترین دستور پخت ها را دارد. اگر دوست دارید به صورت کامل با مواد مورد نیاز برای تهیه بروسکت گوجه فرنگی و دستور پخت آن آشنا شوید، بهتر است که ما را در ادامه این مقاله از آشپزی همراهی کنید.

بروسکت گوجه فرنگی

دستور پخت بروسکت گوجه فرنگی

این پیش غذا طعم بسیار بی نظیر و منحصر به فردی دارد و به همین دلیل باعث شده تا طرفداران زیادی پیدا کند. همچنین جالب است بدانید که بروسکت یک غذای گیاه خواری محبوب نیز به حساب می آید چرا که در تهیه آن از هیچ گونه مواد گوشتی استفاده نمی شود. ظاهر این غذا بسیار زیبا است به طوری که هر کسی را مشتاق به خوردن می کند به همین دلیل آماده کردن آن در مهمانی ها می تواند توجه زیادی را جالب کند. فارغ از این مسائل، ترکیبات موجود در این غذا بسیار مفید هستند و از همین رو به بهبود تقویت سلامت شما کمک شایانی می کنند.

غذا های همراه

همان طور که اشاره شد، بروسکت گوجه فرنگی یک پیش غذا است که معمولا آن را همراه با انواع پیتزا، همچون پپرونی و یا مارگاریتا مصرف می کنند. علاوه بر این، سس آلفردو می تواند یک چاشنی عالی برای این غذا باشد. نوشیدنی های گیاهی مانند لیموناد، موهیتو و معجون سبز را نیز نباید به هیچ عنوان فراموش کرد.

مواد مورد نیاز برای تهیه بروسکت گوجه فرنگی

+ 12 برش متوسط از نان باگت و یا نان تست برشته

+ 24 عدد گوجه فرنگی ریز تازه

+ به مقدار دلخواه فلفل سیاه

+ به مقدار دلخواه برگ ریحان تازه

+ به مقدار دلخواه پنیر پارمیسان

+ به مقدار دو قاشق غذا خوری سس پستو

طرز تهیه بروسکت

گام اول: اولین کاری که برای تهیه این پیش غذای خوشمزه باید انجام دهید این است که گوجه فرنگی ها را به دقت شسته و سپس آنها را به اندازه دلخواه برش دهید.

گام دوم: یک تابه مناسب تهیه کرده و سپس گوجه فرنگی ها را به همراه فلفل و نمک، به مدت 20 دقیقه تفت دهید تا به خوبی پخته شوند.

گام سوم: حالا باید نان تست یا نان باگت را بر روی سینه قرار داده و با استفاده زا کمی روغن زیتون، سطح آنها را چرب کرده و کمی سس پستو بر روی آن بزنید.

گام چهارم: بعد از این که نان ها را به خوبی آماده کردید، گوجه فرنگی پخته شده به همراه پنیر پارمیسان را به دقت بر روی آنها قرار دهید.

گام پنجم: در مرحله آخر باید به تزیین این پیش غذا بپردازید چرا که تزیین از مهم ترین بخش ها محسوب می شود. بدین منظور شما می توانید از چند برگ ریحان خرد شده استفاده کنید و آنها را بر روی ساندویچ ها آماده شده قرار دهید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا