انواع سوپ

طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی خوشمزه

همواره سوپ به عنوان یکی از بهترین انواع پیش غذاها به شمار می رفته است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. همان طور که می دانید، در تهیه این غذا انواع ترکیبات مقوی استفاده می شود و به همین دلیل است که سوپ ارزش غذایی بسیار بالایی دارد به طوری که از جمله وعده های غذایی بیماران نیز به حساب می آید. از جمله یکی از مهم ترین سوپ ها می توان به سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی اشاره کرد. اگر دوست دارید به صورت گام به گام با مواد مورد نیاز و دستور تهیه این پیش غذا آشنا شوید، بهتر است که ما را در ادامه این مقاله آشپزی همراه کنید.

طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی

دستور پخت سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی

گوجه فرنگی به عنوان ماده اصلی این سوپ شناخته می شود که دارای فواید و ویژگی های منحصر به فرد فراوانی است. از جمله برخی از مهم ترین خواص گوجه فرنگی می توان به مواردی مانند تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود سلامت پوست، جلوگیری از سرطان، تقویت سلامت چشم و سم زدایی اشاره کرد. علاوه بر این، این سوپ طعم بسیار خوشمزه دارد و دستور پختش نیز بسیار ساده می باشد به طوری که هر کسی می تواند آن را به راحتی در خانه آماده کند.

غذاهای همراه

سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی یک غذای نسبتا سبک است که شما می توانید به عنوان پیش غذا در وعده های نهار و شام استفاده کنید. معمولا انواع پاستا، پیتزا و یا خوراک مرغ می توانند مکمل خوبی با این سوپ باشند.

مواد مورد نیاز برای تهیه سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی

+ به مقدار 50 گرم کره

+ به تعداد سه لیوان آب مرغ

+ به مقدار دو لیوان گوجه فرنگی رنده شده

+ به مقدار چهار قاشق غذا خوری آرد

+ به مقدار چهار قاشق غذا خوری خامه

+ به مقدار یک قاشق غذا خوری جعفری

+ به مقدار دلخواه نمک

+ به مقدار دلخواه فلفل

طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی

گام اول: اولین کاری که برای تهیه این پیش غذای خوشمزه انجام دهید این است که ابتدا کرده را بر روی شعله گذاشته تا به خوبی ذوب شود.

گام دوم: حالا باید آب را درون کره ذوب شده بریزید و آن را تفت دهید به طوری که رنگ آرد سرخ شود.

گام سوم: سپس باید به سراغ آب مرغ برویم و آن را به آرامی اضافه کنیم. دقت داشته باشید که این آب مرغ را باید مرتب هم بزنید تا آرد به خوبی در آن حل شود.

گام چهارم: بعد از این که آرد در آب مرغ حل شد، گوجه فرنگی رنده شده ، نمک و فلفل را به سوپ اضافه کنید و اجازه دهید تا ترکیبات به خوبی بپزند و جا بیفتند.

گام پنجم: در مراحل پایانی باید جعفری را نیز به سوپ اضافه کنید.

گام ششم: بعد از اضافه کردن جعفری کمی صبر کنید تا ترکیبات چند جوش بخورند.

گام هفتم: آخرین کاری که باید بکنید این است که سوپ را از روی حرارت برداشته و سپس خامه را به آن اضافه کنید.همانند سوپ خامه ایی خامه را به خوبی هم بزنید تا با بقیه ترکیبات مخلوط شود.

4.2/5 - (27 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا