انواع نوشیدنی ها

طرز تهیه میلک شیک انبه به همراه آموزش گام به گام آن

میلک شیک از جمله یکی از محبوب ترین انواع نوشیدنی ها به شمار می رود که در تمام قسمت های دنیا درست می شود و طرفداران زیادی نیز دارد. مهم ترین ماده ای که در تهیه میلک شیک به کار می رود، شیر است. به همین دلیل این نوشیدنی می تواند برای رفع گرمازدگی در فصول گرم سال مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله مهم ترین انواع میلک شیک می توان به میلک شیک انبه اشاره کرد که طعم بسیار منحصر به فردی دارد به طوری که برای هر ذائقه ای مناسب می باشد. اگر دوست دارید به صورت گام به گام با مواد مورد نیاز و دستور تهیه این نوشیدنی خوشمزه آشنا شوید، بهتر است که ما را در ادامه این مقاله از آشپزی ها همراهی کنید.

میلک شیک انبه

دستور تهیه میلک شیک انبه

همان طور که می دانید، انبه در تهیه این نوشیدنی حرف اول را می زند. انبه از جمله میوه های استوایی است که دارای ارزش غذایی بالا است. به همین دلیل کارشناسان تغذیه توصیه می کنند استفاده از آن را در دستور کار خود قرار دهید. همچنین این میوه دارای فواید و ویژگی های تندرستی فراوانی می باشد. از جمله برخی از مهم ترین خواص انبه می توان به مواردی مانند کاهش وزن، کاهش کلسترول، تقویت سلامت قلب، جلوگیری از بیماری های مزمن، بهبود سیستم ایمنی بدن و تقویت سلامت پوست اشاره کرد. علاوه بر این موضوعات، جالب است بدانید که این نوشیدنی دستور تهیه بسیار ساده ای دارد به طوری که هر کسی می تواند آن را به راحتی در خانه آماده کند.

غذاهای همراه

میلک شیک انبه از جمله نوشیدنی هایی است که شما می توانید آن را در هر موقعیت و زمانی مصرف کنید. با این حال، استفاده از انواع تارت، کیک خیس شکلاتی و یا مافین می تواند انتخاب هوشمندانه ای به شمار برود.

مواد مورد نیاز برای تهیه میلک شیک انبه

+ به تعداد دو عدد انبه تازه و نسبتا بزرگ

+ به مقدار یک پیمانه شیر سرد پاستوریزه

+ به مقدار نصف پیمانه بستنی وانیلی

+ به مقدار دلخواه هل

+ به مقدار دلخواه اسمارتیز برای تزیین

طرز تهیه میلک شیک انبه

گام اول: نخستین کاری که برای تهیه این نوشیدنی خوشمزه باید انجام دهید این است که انبه ها را شسته و سپس آنها را به خوبی پوست بگیرید. بعد از پوست گرفتن، هسته میوه ها را نیز تخلیه کنید.

گام دوم: حالا باید انبه ها را به قطعات کوچک تر ریز کنید. هر چه اندازه آنها کوچک تر باشد، بهتر است.

گام سوم: حالا باید تکه های خرد شده انبه را به همراه بستنی وانیل و شیر سرد درون میکسر بریزید و این ترکیبات را به صورت کامل مخلوط کنید.

گام چهارم: دقت داشته باشید که تمام ترکیبات موجود در میکسر باید به خوبی مخلوط شوند به طوری که یک ترکیب کاملا یک دست ایجاد شود.

گام پنجم: حالا مواد میلک شیک شما آمده شده است. بر روی آن مقداری هل ریخته و سپس آنها را درون لیوان های مخصوص، سرو کنید. در این مرحله می توانید از اسمارتیز برای تزیین نیز استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا