انواع ساندویچ

طرز تهیه ساندویچ پنیر کبابی به همراه نحوه ی پخت

همان طور که می دانید ، ساندویچ ها جزو غذا های فست فودی و پر طرفدار در کل جهان هستند ، در ایران نیز اینگونه است و هم بسیار چرب و پر کالری و هم طعم مناسب را نخواهند داشت و استفاده زیاد از آن ها سلامتی را به خطر خواهد انداخت. ساندویچ پنیر کبابی شاید به اندازه پیتزا در ایران معروف نباشد اما بدون شک یکی از از پرطرفدارترین ها در سراسر فنلاند محسوب می شود. این غذای خوشمزه از مواد مغذی تهیه می شود و به همین دلیل می تواند تاثیرات مثبت زیادی بر افزایش سلامتی شما داشته باشد.

ساندویچ پنیر کبابی

علاوه بر مزه منحصر به فرد ، طرز تهیه این ساندویچ بسیار آسان است و هر کسی می تواند آن را در خانه با کم ترین امکانات مهیا کند. اگر دوست دارید با دستورپخت ساندویچ پنیر کبابی آشنا شوید ، با ما در ادامه این مقاله از آشپزی همراه باشید .

دستور تهیه ساندویچ پنیر کبابی

این غذا طعم بسیار دلچسبی دارد و در تهیه آن از انواع سبزیجات و ادویه ها استفاده می شود. این موضوع بدان معنی است که مصرف آن می تواند بر روی سلامت بدن شما تاثیر بسزایی بگذارد. از جمله مهم ترین فواید سبزیجات می توان به مواردی مانند تقویت سلامت گوارش به علت فیبر زیاد ، تنظیم قند خون ، کاهش وزن و کاهش کلسترول اشاره کرد. علاوه بر این موضوعات ، جالب است بدانید که دستور تهیه ساندویچ سبزیجات کبابی بسیار ساده است به طوری که هر کسی بدون داشتن دانش آشپزی می تواند این ساندویچ خوش مزه را آماده نماید.

غذا های همراه ساندویچ پنیر کبابی

معمولا از ساندویچ های خانگی به عنوان یکی از غذا های نسبتا سبک یاد می شود اما شما می توانید از آن به عنوان یک وعده اصلی در شام و نهار استفاده کنید. استفاده از ساندویچ همراه با انواع چاشنی ها مانند سس کچاپ ، سس قرمز ، سس گوجه فرنگی و حتی انواع ترشی ها توصیه می شود. هم چنین می توانید در کنار این ساندویچ ، دوغ و سالاد خیار را قرار دهید. و از طعم بی نشر ان لذت کافی را ببرید.

مواد مورد نیاز برای تهیه ساندویچ پنیر کبابی

4 نان سفید
3 قاشق غذا خوری کره تقسیم شده است
2 تکه پنیر چدار

طرز تهیه ساندویچ ساندویچ پنیر کبابی

گام اول : ابتدا فر را روشن می کنیم و دمای آن را روی 200 درجه سانتی گراد و یا اگر فر شما با فارنهایت است 400 درجه فارنهایت تنظیم کنید .

گام دوم : نان ها را ابتدا درون فر قرار می دهیم تا کمی ترد شود سپس تکه های چنیر چدار را روی نان هایی که درون فر قرار داده بودیم می گزاریم و حدود 2 دقیقه اجازه می دهیم تا کاملا آب شود و طلایی شود.

گام سوم : نان ها را از درون فر خارج کرده و یک برش دایره ای گوجه را دروش می گزاریم و درون فر انتقال داده و تکه ی دیگر پنیر را رویش قرار می دهیم و 2 دقیقه دیگر زمان می دهیم.

گام چهارم : در پایان نیز کمی آویشن میریزیم و از خوردن آن لذت خواهیم برد.

4.8/5 - (81 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا