منوی صبحانه

طرز تهیه تست کالباس و پنیر یک صبحانه آمریکایی

به اعتقاد کارشناسان تغذیه، یکی از مهم ترین وعده هایی غذایی مربوط به صبحانه می شود. جالب است بدانید که اهمیت صبحانه حتی از شام و نهار نیز بیشتر است. به همین دلیل شما باید به موادی که قرار است به عنوان صبحانه مصرف کنید، توجه بیشتری داشته باشد. یکی از صبحانه های آمریکایی که طعم بسیار منحصر به فردی داشته و در بسیاری از قسمت های دنیا تهیه می شود، تست کالباس و پنیر می باشد. اگر دوست دارید با مواد مورد نیاز و دستور تهیه تست کالباس و پنیر آشنا شوید، بهتر است که ما را در ادامه این مقاله آشپزی همراهی کنید.

تست کالباس و پنیر

دستور تهیه تست کالباس و پنیر

پنیر از جمله یکی از بهترین موادی است که شما می توانید به عنوان صبحانه میل کنید. همان طور که می دانید، این ماده با استفاده از لبنیات تهیه می شود و به همین دلیل ارزش غذایی بالایی داشته و دارای خواصی همچون بهبود سلامت دندان ها، جلوگیری از پوکی استخوان و بهبود هضم می باشد. علاوه بر این موارد، جالب است بدانید که تست کالباس و پنیر دستور تهیه بسیار ساده ای دارد به طوری که هر کسی می تواند آن را به راحتی در خانه آماده کند.

غذاهای همراه

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، تست کالباس و پنیر یک صبحانه آمریکایی می باشد. شما می توانید همراه این صبحانه خوشمزه، از انواع نوشیدنی های گرم مانند چای، قهوه و یا نسکافه استفاده کنید. همچنین مصرف آب میوه ها نیز می تواند انتهاب هوشمندانه ای باشد.

مواد مورد نیاز برای تهیه تست کالباس و پنیر

+ به تعداد یک عدد هویج

+ به تعداد یک عدد سیب زمینی

+ به مقدار دلخواه پنیر پیتزا

+ به تعداد سه عدد تخم مرغ

+ به تعداد شش عدد نان تست

+ به مقدار دلخواه نمک

+ به مقدار دلخواه فلفل

طرز تهیه تست کالباس و پنیر

گام اول: نخستین کاری که برای تهیه این صبحانه خوشمزه باید انجام دهید این است که سیب زمینی را درون آبجوش گذاشته و به مدت یک ساعت صبر کنید تا بپزد و به خوبی نرم شود.

گام دوم: حالا در این مرحله باید به سراغ هویج بروید. توصیه می شود که هویج را نیز درون آبجوش گذاشته و صبر کنید که به خوبی پخته و نرم شود.

گام سوم: حالا هویج پخته شده و سیب زمینی پخته شده را مخلوط کنید.

گام چهارم: به مقدار دلخواه پنیر پیتزا، نمک و فلفل و یک عدد تخم مرغ را با مواد بالا مخلوط کنید.

گام پنجم: اگر دوست دارید تست شما پرملات تر شود، می توانید مقدار موادی که در بالا اشاره شد را افزایش بدهید.

گام ششم: حالا باید نان تست را بر روی ساندویچ ساز قرار داده و سپس موادی که در بالا تهیه کردید را در لای نان تست قرار دهید.

گام هفتم: بعد از این کار، یک نان تست دیگر بر روی آن قرار داده و سپس ساندویچ ساز را ببندید.

گام هشتم: چند دقیقه صبر کنید تا ساندویچ شما آماده شود و سپس می توانید آن را میل کنید.

2.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا